دشمنان با استفاده از ابزار رسانه به دنبال ناامیدکردن مردم هستند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، افشار دارابی ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری و همایش مدیران روابط عمومی که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان با مطرح کردن جملاتی از قبیل مسئولان ناکارآمد نمی‌توانند و… در تلاش برای ناامیدی، ایجاد نفاق، توطئه و دلسردی مردم […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، افشار دارابی ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل روابط عمومی استانداری و همایش مدیران روابط عمومی که در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان با مطرح کردن جملاتی از قبیل مسئولان ناکارآمد نمی‌توانند و… در تلاش برای ناامیدی، ایجاد نفاق، توطئه و دلسردی مردم از نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه جنگ امروز یک جنگ تمام عیار رسانه‌ای است، افزود: دشمنان تصمیم گرفتند با استفاده از فضای مجازی بین نظام و مردم فاصله بیندازند.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با تاکید بر اینکه نباید از توطئه‌های رسانه‌های بیگانه غافل شویم، تصریح کرد: با هجمه‌های سنگین دشمنان در فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای روبرو هستیم.

دارابی بیان کرد: در زمان جنگ تحمیلی رسانه‌های بیگانه برای مانع شدن اعزام جوانان به جبهه‌ها در تلاش برای ناامید ساختن آنها بود اما اقدامات شهدای گرانقدری همچون شهید آوینی مانع از رسیدن دشمن به اهداف شوم خود شد.

وی بر ایجاد فضای امید و همراهی بیشتر مردم با مسئولان در استان کرمانشاه تاکید کرد و ادامه داد: سرمایه اصلی انقلاب اسلامی مردم هستند و وظیفه مسئولان در فضای مدیریتی تنها خدمت به آنها است.

دارابی با بیان اینکه وظیفه اساسی رسانه‌ها کمک به مدیریت ارشد استان در راستای منافع مردم است، خاطرنشان کرد: انتقاد رسانه‌ها با هر نگاه و گرایشی باید منصفانه صورت بگیرد و با بیان نقاط ضعف مدیران تنها قصد اصلاح داشته باشند.

وی به وجود گرایش‌ها و نگاه‌های مختلف قومی و مذهبی در کرمانشاه اشاره و اضافه کرد: مدیریت ارشد یک استان باید برای پیشبرد اهداف، منافع و حل مشکلات مردم احساس کند فضای مجازی و رسانه‌ای استان با هر ۲ نگاه اصولگرا و اصلاح طلب را در کنار خود دارد.

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با بیان اینکه باید فضای عمومی جامعه را به سمت امیدواری مردم پیش ببریم، خاطرنشان کرد: مردم باید احساس کنند که نظام و دولت به فکر آنها است و دولت به وعده‌هایش عمل می‌کند.

دارابی با اشاره به انتشار اخبار امیدوارکننده از همراهی و همدلی بین مردم و مسئولان در کرمانشاه، گفت: همراهی و همدلی مجموعه نخبگان، رسانه‌ها و مردم در این استان، استاندار را برای عبور از مشکلات و ثابت اقتصادی در کرمانشاه یاری می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در تلاش برای حل مشکلات مردم است، افزود: این دولت در ابتدای کار خود طرح مردمی سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن را با برگزاری ساعت‌ها جلسه و کار کارشناسی با وجود هشدارهای فراوان برای احتمال کاهش محبوبیت دولت و سنگ اندازی‌های مختلف اجرا کرد چرا که رئیس جمهور اعتقاد داشت زمانی که تیم اقتصادی اجرای این طرح را به منفعت مردم تشخیص داده است باید هر چه زودتر اجرایی شود.

منبع : مهر نیوز