دشمن به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل اقتصادی مردم است

دادستان کل کشور در کرمانشاه؛ دادستان کل کشور در کرمانشاه : امروز دشمن در جنگ اقتصادی به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است. به گزارش سردبیر پرس حجت الاسلام و المسلمین منتظری در اجلاسیه شهدای حقوقدان استانهای کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی و ایلام  که صبح امروز  به میزبانی کرمانشاه برگزار شد خاطر نشان […]

دادستان کل کشور در کرمانشاه؛ دادستان کل کشور در کرمانشاه : امروز دشمن در جنگ اقتصادی به دنبال بزرگ جلوه دادن مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است. به گزارش سردبیر پرس حجت الاسلام و المسلمین منتظری در اجلاسیه شهدای حقوقدان استانهای کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی و ایلام  که صبح امروز  به میزبانی کرمانشاه برگزار شد خاطر نشان کرد: مردم ایران اسلامی همچون جبهه نظامی با مقاومت و ایستادگی، در  جبهه اقتصادی نیز دشمن را در دستیابی به اهدافش ناکام می گذارند.
حجت الاسلام والمسلمن منتظری دشمن شناسی را از وظایف همه مردم برشمرد و گفت: لازم است در این مسیر با بصیرت و آگاهی  پیش رفت.
دادستان کل کشور در ادامه به موضوع اصلاحات اقتصادی در کشور اشاره کرد و اظهار داشت:  این اصلاحات در دوره قبل از دولت سیزدهم مطرح بود که با به نتیجه نرسیدن آن این اصلاحات امروز باید انجام شود.
وی با بیان اینکه جامعه باید متناسب با این اصلاحات پیش برود گفت: مدیران هم باید با برنامه ریزی و کارهای کارشناسی در راه اصلاح اقتصادی به گونه ای عمل کنند که مردم دچار آسیب نشوند.
دادستان کل کشور در ادامه  از فتح خرمشهر به عنوان یک حماسه بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی یاد و خاطر نشان کرد: امروز ما باید از ارزشهایی که حاصل  خون شهداست پاسداری کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین منتظری  با اشاره به  مقاومتهای مردم مناطق غرب کشور در دفاع از اسلام و انقلاب  خاطر نشان کرد: این منطقه در دوران دفاع مقدس کارنامه ای درخشان دارد.
دادستان کل کشور همچنین به ترفندهای دشمن برای ایجاد تفرقه گفت: علمای شیعه و سنی همواره وحدت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
وی با بیان اینکه حضور مردم و رهبری مدبرانه امام خمینی (ره) در دهه اول انقلاب و هدایتهای حکیمانه مقام معظم رهبری، ایران اسلامی توانست از  گردنه های دشوار  عبور کند افزود:  دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده است و امروز جوانان وظیفه دارند با تمام توان در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنند.
توسلی زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز از نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک نظام ارزشی نام برد و اظهار داشت: الگو گرفتن از شهدا مهمترین راهکار برای حل مسائل و مشکلات جامعه است.
سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) نیر در این مراسم از شهدا به عنوان سند افتخار ایران اسلامی یاد کرد و گفت: باید همواره مکتب و راه شهدا را در عرصه های مختلف سرلوحه کار خود قرار دهیم.
 
اجلاسیه شهدای حقوقدان در کرمانشاه اجلاسیه شهدای حقوقدان در کرمانشاه اجلاسیه شهدای حقوقدان در کرمانشاه اجلاسیه شهدای حقوقدان در کرمانشاه

منبع : سردبیر پرس