دشمن به دنبال بی ثباتی در داخل کشور است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام جواد نیک بین شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه دهه فجر در مسجد جامع تربت حیدریه اظهار کرد: دشمن به دنبال بی ثباتی در داخل کشور است، اما قطار انقلاب با سه عنصر امامین انقلاب، حضور در صحنه مردمی و باورها و اعتقادات مسیر خود را پرشتاب ادامه می‌دهد. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام جواد نیک بین شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه دهه فجر در مسجد جامع تربت حیدریه اظهار کرد: دشمن به دنبال بی ثباتی در داخل کشور است، اما قطار انقلاب با سه عنصر امامین انقلاب، حضور در صحنه مردمی و باورها و اعتقادات مسیر خود را پرشتاب ادامه می‌دهد.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: امام راحل با دم مسیحایی انسان‌ها را حول محور خود برای هدف والا جمع کرده بود و این نخستین عنصر پیروزی انقلاب بود.
وی تصریح کرد: دشمن در ابتدای انقلاب برای ترور امام خمینی (ره) برنامه ریزی کرده بود که این اقدامات نافرجام ماند و امام راحل بعنوان ناخدای کشتی انقلاب مسیر را راهبری و هدایت کرد.
حجت الاسلام نیک بین دومین عنصر پیروزی انقلاب را حضور در صحنه مردمی عنوان کرد و افزود: دشمن برای اینکه مردم را از صحنه خارج کند هشت سال جنگ تحمیلی را به راه انداخت اما غافل از اینکه مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور داشتند، اما همان زمان هم عده‌ای که از میدان خارج شدند مردم نبودند بلکه کسانی بودند که جام زهر را به امام نوشاندند.
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی بیان کرد: عنصر سوم پیروزی انقلاب اسلامی دین و اعتقادات مردمی بود که برای این عنصر هم دشمن خیلی برنامه ریزی کرده و این راهبرد را امروز در فضای مجازی با موضوعاتی همچون عفاف و حجاب و شبهه در اعتقادات و باورها دنبال می‌کند.
وی افزود: این انقلاب با روش‌های طبیعی و قانونی نباید پیروز و استمرار می‌داشت، کما اینکه وقتی تاریخ را مطالعه می‌کنیم امکانات و تجهیزاتی که برای نابودی انقلاب دست به دست هم دادند هم بی نظیر بود، اما انقلاب به دستان کسی دیگر و با امدادهای غیبی هدایت می‌شد.
حجت الاسلام نیک بین گفت: در روزگاری که حتی سیم خاردار هم نداشتیم و همه نهادهای امنیتی و نظامی هم امکانات و تجهیزاتی نداشتند و اغلب فرماندهان ترور شده بودند اما قطار انقلاب در مسیر خود حرکت می‌کرد و امروز هم به برکت هدایت‌ها و رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب این مسیر تا تشکیل تمدن نوین اسلامی پرشتاب به حرکت خود ادامه می‌دهد.

منبع : مهر نیوز