دشمن درصدد غارت غیرت دینی ملت ایران است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر دو شنبه در نشست با اعضای تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، با اشاره به نزدیک بودن به ماه رجب، اظهار کرد: درهای رحمت الهی در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بیشتر از ماه‌های دیگر گشوده است و باید تلاش کنیم با […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری عصر دو شنبه در نشست با اعضای تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، با اشاره به نزدیک بودن به ماه رجب، اظهار کرد: درهای رحمت الهی در ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بیشتر از ماه‌های دیگر گشوده است و باید تلاش کنیم با استفاده ویژه از ظرفیت این ماه‌ها، خیر دنیا و آخرت را کسب کنیم.
امام جمعه بجنورد با تأکید بر اینکه همه مسلمانان باید تلاش کنند اصول دینی و اسلامی در جامعه تقویت شود، گفت: اکنون که در ماه رجب قرار داریم باید از برکات معنوی این روزها استفاده بیشتری کرده و نسبت به ولایتمداری و ادای دین به رهبر معظم انقلاب حساس‌تر باشیم.
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر هوشیاری نسبت به شبیخون فرهنگی گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی به دنبال ایجاد شبهه در دین، از بین بردن عفت و پاک‌دامنی، غیرت جوانان و سست کردن اعتقادات اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی است.
وی با بیان اینکه استکبار با شبهه افکنی و شهوت گستری در پی غارت غیرت دینی و سست کردن اعتقادات اجتماعی و فرهنگی جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: باید آگاه باشیم که در صورت ترویج بی‌غیرتی در جامعه، اصول اسلام و نظام نیز تضعیف می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه دشمن بسیاری از برنامه‌ها و هجمه‌های فرهنگی خود را از طریق نیروهای نفوذی اجرایی می‌کند، تصریح کرد: شکست حضرت علی (ع) در جنگ صفین نمونه‌ای از نفوذ دشمنان است؛ زیرا در این جنگ برخی از مردم نسبت به ولی و رهبری خود بی‌غیرتی کرده و شکست جبهه اسلام را رقم زدند.
امام‌جمعه بجنورد با بیان اینکه همیشه باید به جهان غرب بدبین بود، گفت: حتی باید از عقب‌نشینی دشمن هم ترسید؛ زیرا امکان دارد این عقب‌نشینی حرکتی تاکتیکی و یا توطئه باشد.
وی در انتها گفت: هشت سال جنگ تحمیلی به‌واسطه توطئه دشمنان شکل گرفت؛ زیرا دشمنان صدام را به جنگ با ایران ترغیب کرده و به او بمب‌های شیمیایی، تجهیزات مخابراتی و سلاح دادند؛ اما درنهایت، خسارت فراوان به زیرساخت‌های منطقه وارد شد و جبهه استکبار حتی در میانه تخاصم با نادیده‌گیری رنج‌های حاصل از جنگ، تنها در پی منافع خود بود.

منبع : خبرگزاری مهر