دفتر «جمعیت هلال احمر قطر» هدف حمله هوایی ارتش اسرائیل قرار گرفت

به گزارش سردبیر پرس به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در یک حمله هوایی دفتر جمعیت هلال احمر قطر در غزه را هدف قرار داد. در این حمله هوایی، دو فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند. این سازمان بشردوستانه قطری در یک پیام توئیتری همچنین اعلام کرد که دفاتر این […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی در یک حمله هوایی دفتر جمعیت هلال احمر قطر در غزه را هدف قرار داد.

در این حمله هوایی، دو فلسطینی به شهادت رسیدند و ۱۰ تن دیگر زخمی شدند.

این سازمان بشردوستانه قطری در یک پیام توئیتری همچنین اعلام کرد که دفاتر این سازمان روز دوشنبه مورد حمله نیروهای اشغالگر اسرائیلی قرار گرفته‌اند.

در ادامه این پیام توئیتری آمده است: «هلال احمر قطر هدف قرار گرفتن دفتر اصلی خود در غزه را محکوم و بر لزوم اجازه دادن به گروه‌های امداد برای فعالیت مطابق با قوانین بین الملل بشردوستانه تأکید می‌کند».

«علی بن حسن آل حمادی» دبیرکل جمعیت هلال احمر قطر نیز این حمله را به مثابه نقض فاحش کنوانسیون ژنو، که رژیم صهیونیستی خود یکی از امضاکنندگان آن است، محکوم کرد.

وزیر خارجه قطر نیز «بمباران ساختمان جمعیت هلال احمر (در غزه) توسط نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی را محکوم و تأکید کرد که «هدف قرار گرفتن نهادهای بشردوستانه و رسانه‌ها نقض آشکار قوانین بین الملل، هنجارها و ارزشهای بشردوستانه است».

گفتنی است، عمده فعالیت جمعیت هلال احمر قطر بر پاسخگویی به نیازهای فلسطینیان در نوار غزه به ویژه در جریان تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی ظرف ۸ روز گذشته متمرکز است.