دلیل باخت تیم بسکتبال مهرام چه بود؟

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران دلیل نتیجه ضعیف این تیم در بازی سوم فینال لیگ را کم دقتی و بد شانسی شاگردانش در پرتاب‌ها دانست. به گزارش سردبیر پرس، علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران پس از دومین باخت شاگردانش مقابل شهرداری گرگان در فینال لیگ برتر، گفت: شهرداری بازی را خوب شروع کرد […]

سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران دلیل نتیجه ضعیف این تیم در بازی سوم فینال لیگ را کم دقتی و بد شانسی شاگردانش در پرتاب‌ها دانست.
به گزارش سردبیر پرس، علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران پس از دومین باخت شاگردانش مقابل شهرداری گرگان در فینال لیگ برتر، گفت: شهرداری بازی را خوب شروع کرد و بهتر از ما هم‌ بودند. جنگیدیم که به بازی برگردیم، اما امروز متاسفانه اقدام‌های آخر ما موفق نبود و دقت کافی نداشتیم.
وی ادامه داد: در کوارتر سه اختلاف ۲۵ امتیازی را به فاصله هفت امتیاز هم رساندیم، اما در یک مقطع حساس بازی دو شون بد خوردیم که اختلاف را مجددا افزایش داد. تا دو دقیقه پایانی تلاش کردیم برگردیم اما نشد.
سرمربی مهرام درباره عملکرد صمد نیز گفت: صمد بازی‌ خودش را انجام داد و تنها در کوارترهای اول و دوم پرتاب‌های او موفق نبود. امروز کلا تیم ما در حمله‌ کار خودش را انجام‌ میداد اما پرتاب‌ها ‌وارد سبد نشد.
وی درمورد ادامه دادن نیکخواه بهرامی به بازی با چهار خطا نیز گفت: در فینال باید ریسک کرد و ما هم این‌ کار را کردیم که نتیجه نداد. صمد هم خوب بود، اما نشد که به بازی برگردیم. او یک مقدار مصدوم هست اما می‌تواند بازی کند.
آرزومندی درباره بازی ندادن به میثم ‌میرزایی نیز گفت: من به این سوال جواب نمی‌دهم چون قبلا در موردش صحبت کرده‌ام.
وی درباره بازی آینده دو تیم نیز گفت: هر بازی حکم جدایی دارد و همانطور که ما شرایط خوبی را در بازی قبل داشتیم الان شرایط گرگان بهتر است چون دو بر یک جلو افتادند. سعی می‌کنیم تغییراتی ایجاد کنیم تا نتیجه بگیریم و باید تا شنبه صبر کرد.
انتهای پیام