دورکاری ادارات پایتخت تا هفته آینده تمدید شد

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به تداوم وضعیت کرونایی استان اظهار داشت: همچنان قوانین دورکاری ادارات به قوت خود باقی بوده و این موضوع تا هفته آینده تمدید می‌شود. محسنی بندپی با بیان اینکه عزاداری سالار شهیدان با رعایت شیوه نامه ۸ ماده‌ای ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا […]

انوشیروان محسنی بندپی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، با اشاره به تداوم وضعیت کرونایی استان اظهار داشت: همچنان قوانین دورکاری ادارات به قوت خود باقی بوده و این موضوع تا هفته آینده تمدید می‌شود.
محسنی بندپی با بیان اینکه عزاداری سالار شهیدان با رعایت شیوه نامه ۸ ماده‌ای ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا برگزار خواهد شد گفت: مردم قطعاً موارد بهداشتی را رعایت کرده و پروتکل‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرا خواهند کرد.
استاندار تهران در خصوص سایر محدودیت‌ها نیز عنوان داشت: ممنوعیت برگزاری مراسم‌ها در تالارها نیز همچنان پا برجا بوده و در ماه محرم نیز به دلیل اینکه عروسی نداریم برگزاری مراسم‌های عزاداری و تجمع‌ها نیز دارای محدودیت و ممنوعیت خواهد بود.
محسنی بندپی در ادامه گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم موارد بهداشتی و پروتکل‌های ارائه شده را رعایت کنند و در صورت عدم ضرورت از منزل خارج نشوند و زمانی که در اجتماع قرار می‌گیرند حتماً از ماسک و وسایل حفاظتی استفاده کنند.
وی با بیان اینکه ویروس کرونا به گونه‌ای است که تا عزم و اراده همگانی برقرار نشود نمی‌توانیم بر آن فائق آییم و آن را شکست دهیم اظهار داشت: وضعیت کنونی استان تهران به لحاظ فوت و بستری ناشی از کرونا از میانگین کشوری بهتر است لذا همچنان به همکاری مردم در زمینه سیر نزولی ابتلاء به این ویروس نیازمند هستیم.