دوستان آمریکا و اسرائیل در منطقه باعث ایجاد ناامنی می‌شوند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: تعدادی از کشورهای منطقه با اسرائیل و آمریکا همکاری می‌کنند و موجب ناامنی در منطقه هستند. پورمحمدی با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی ضروری است، افزود: مقاومت فلسطینیان از سال‌های گذشته تا به امروز ادامه داشته و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران گفت: تعدادی از کشورهای منطقه با اسرائیل و آمریکا همکاری می‌کنند و موجب ناامنی در منطقه هستند.
پورمحمدی با اشاره به اینکه ایستادگی در مقابل رژیم صهیونیستی ضروری است، افزود: مقاومت فلسطینیان از سال‌های گذشته تا به امروز ادامه داشته و ادامه خواهد داشت.
وی با تاکید بر اینکه در سال‌های نخست اشغال فلسطین، مردم مظلوم این کشور با سنگ در مقابل صهیونیست‌ها ایستادگی می‌کردند، ادامه داد: فلسطینی‌ها امروز با اقتدار تمام و با موشک در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه عادلانه‌ترین راه‌حل به فرموده مقام معظم رهبری رأی‌گیری از فلسطینیان و پایان دادن به این اشغال است، گفت: برخی مسلمانان و کشورهای اسلامی نسبت به مسائل منطقه و همدیگر بی‌تفاوت هستند و این موضوع به ضرر اسلام است.
پورمحمدی با بیان اینکه کشورهای اسلامی به خصوص کشورهای عربی با اسرائیل رابطه سیاسی دارند، افزود: در روزهای اخیر جنایات رژیم صهیونیستی دردآور شده است و معلوم نیست که چرا کسانی که در جهان از حقوق بشر حرف می‌زنند.
وی با بیان اینکه برخی کشورهای منطقه اجازه تشکیل سفارت رژیم جعلی صهیونیستی را در کشورشان می‌دهند، گفت: کشورهایی که ادعای مسلمانی دارند، در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت اختیار کرده‌اند.

منبع : مهر نیوز