دولت آینده بداند کشور با مدیران کل و معاونان اداره نمی شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس سعید جلیلی شامگاه چهارشنبه با حضور در مسجد فیروزآبادی شهرری با اشاره به اینکه فضای انتخابات ممکن است افراد را به سمتی سوق دهد که حرف‌های بدون پشتوانه بزنند اظهار داشت: طبق فرمایش رهبری وعده‌ها باید به شکلی باشد که عملی شوند. جلیلی با اشاره به اینکه تجربه ۴۰ سال […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس سعید جلیلی شامگاه چهارشنبه با حضور در مسجد فیروزآبادی شهرری با اشاره به اینکه فضای انتخابات ممکن است افراد را به سمتی سوق دهد که حرف‌های بدون پشتوانه بزنند اظهار داشت: طبق فرمایش رهبری وعده‌ها باید به شکلی باشد که عملی شوند.
جلیلی با اشاره به اینکه تجربه ۴۰ سال گذشته نشان داده که هر جا ملت پا به عرصه گذاشته اند شاهد تحولات عظیم مانند ۸ سال جنگ تحمیلی بوده ایم گفت: هر زمان و در هر موقعیتی که مردم پای کار نبودند شرایط خوبی به وجود نیامده است.
وی افزود: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته که توسط جوانان و نخبه‌های کشور طی ۸ سال اخیر احصا شده اند به راحتی می‌توانیم از مشکلات کشور عبور کنیم و هم اکنون زمانی است که نمی‌شود کشور را با تعارف اداره کرد و برنامه‌های ارائه شده قابل دفاع هستند و در صورت انتقاد حاضر به مناظره اختصاصی هستیم.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت آینده باید بداند که نمی‌شود کشور را با مدیران کل و معاونان اداره کرد بلکه باید شرایطی فراهم شود که مردم پای کار بیایند و مسئولان نیز بدون تعارف پاسخگوی عملکردشان به مردم باشند.
جلیلی با بیان اینکه برای حل مشکلات نیازمند یک جهاد کلی در میان مردم و مسئولان هستیم افزود: امروز کشور فرصت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف کشاورزی، شیلات، صنعت، گردشگری و سایر رشته‌ها دارد که باید دولت آینده بتواند از آنها استفاده کند و برای ۴ سال آینده به یک جهش نیازمند هستیم.
وی در خصوص شیوه برگزاری مناظرات از رسانه ملی نیز اظهار داشت: باید راه کارهای عملی از سوی نامزدها ارائه شود و این شیوه شبیه به یک مسابقه هوش است و در این چند روز باقی مانده از تبلیغات باید به افزایش آگاهی مردم کمک کنیم.