دو هزار و ۱۹۵ بسته گوشت بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام حسین رحیمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز عید سعید قربان از محل نیات موقوفات مرتبط ۲ هزار و ۱۹۵ بسته گوشت بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد. معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: برای تهیه و توزیع این تعداد بسته گوشت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت‌الاسلام حسین رحیمی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روز عید سعید قربان از محل نیات موقوفات مرتبط ۲ هزار و ۱۹۵ بسته گوشت بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع شد.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: برای تهیه و توزیع این تعداد بسته گوشت اعتباری بالغ بر ۲۰۶ میلیون تومان در تعدادی از شهرستان‌های استان بر اساس نیات واقفین هزینه شده است.
رحیمی ادامه داد: در شهرستان‌های سرایان ۲۵ بسته گوشت به ارزش ۲۵ میلیون ریال، طبس ۲۰۰ بسته گوشت به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال و فردوس ۳۰۰ بسته گوشت به ارزش ۱۷۰ میلیون ریال و خضری یک هزار و ۷۰۰ به ارزش ۱۷۰ میلیون تومان توزیع شده است.
معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۶ موقوفه مرتبط با روز عید سعید قربان در خراسان جنوبی به ثبت رسیده است، گفت: در روز عید سعید قربان سال گذشته یک هزار و ۷۰۰ بسته گوشت به ارزش ۱۷۸ میلیون تومان از محل موقوفات مرتبط بین نیازمندان توزیع شد.