دیدار و گفتگوی رئیس جمهور با نمازگزاران مسجد حسین بن علی(ع) شهرری

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر یک روزه خود به شهرری در جمع نمازگزاران این شهرستان حضور یافت. بر اساس این گزارش رئیس جمهور با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حسین بن علی علیه‌السلام شهرری فریضه نماز ظهر و عصر را در جمع نمازگزاران این مسجد ادا کرد. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر یک روزه خود به شهرری در جمع نمازگزاران این شهرستان حضور یافت.

بر اساس این گزارش رئیس جمهور با حضور در جمع نمازگزاران مسجد حسین بن علی علیه‌السلام شهرری فریضه نماز ظهر و عصر را در جمع نمازگزاران این مسجد ادا کرد.

رئیس جمهور در جمع نمازگزاران با بیان اینکه مساجد نقش مهمی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند گفت: تا زمانی که مساجد پابرجاست دشمن در به ثمر نشاندن نقشه‌های خود علیه این ملت موفق نخواهد شد.
رئیسی عنوان داشت: تا زمانی که مساجد ما پابرجاست و از مأذن‌های آن بانگ توحید و شهادت بر نبوت پیامبر (ص) و امامت امیرالمومنین (ع) و اولادش به گوش می‌رسد، یقین بدانید دشمن در به ثمر نشاندن توطئه‌ها و نقشه‌های خود علیه این ملت و کشور موفق نخواهد شد.
گفتنی است، بازدید از اجرای طرح توسعه بیمارستان شهدای هفتم تیر و پروژه ایجاد تقاطع غیر همسطح میدان غنی‌آباد واقع در کمربندی دوم تهران، از برنامه‌های بعدی رئیس جمهور در سفر به قبله تهران است.