راننده متخلف در کلاردشت بازداشت شد/تکذیب خبر ضرب وشتم

به گزارش سردبیر پرس، سرهنگ مصطفی اکبرنژاد افزود؛ مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی حین اجرای مأموریت و کنترل عبور و مرور به یک دستگاه خودرو وانت دوکابین پیکاپ مظنون شدند. وی تصریح کرد؛ مأموران با متوقف کردن خودرو در بررسی‌های اولیه دریافتند، راننده خودرو فاقد گواهینامه رانندگی بوده و با هماهنگی قضائی در […]

به گزارش سردبیر پرس، سرهنگ مصطفی اکبرنژاد افزود؛ مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی این فرماندهی حین اجرای مأموریت و کنترل عبور و مرور به یک دستگاه خودرو وانت دوکابین پیکاپ مظنون شدند.
وی تصریح کرد؛ مأموران با متوقف کردن خودرو در بررسی‌های اولیه دریافتند، راننده خودرو فاقد گواهینامه رانندگی بوده و با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو مقادیری مشروبات الکلی کشف کردند.
سرهنگ اکبرنژاد، افزود؛ مأموران با حکم قضائی قصد انتقال خودرو به پارکینگ را داشتند که راننده متخلف در طول مسیر با مأمور پلیس درگیر و بعلت نامعلومی دچار بیماری شده و سریعاً به مرکز درمانی منتقل می‌شود.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت ضمن تکذیب هرگونه خبر ضرب و شتم متهم از اقدامات اولیه پزشکی در مرکز درمانی خبر داد و افزود؛ وضعیت مزاجی متهم رضایت بخش و تحت درمان است که پس از تکمیل درمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی خواهد شد.

منبع : مهر نیوز