راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و کلینیک سرطان برست در ایلام سرعت می‌گیرد

سردبیر پرس/ایلام نشست هماهنگی راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و مرکز درمان سرطان برست در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور رئیس این دانشگاه و رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام برگزار شد. دکتر «جاسم محمدی» ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در این نشست با اشاره با بیان اینکه رسالت مشترک همه‌ی دانشگاه‌ها و نهادهای علمی […]

سردبیر پرس/ایلام نشست هماهنگی راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری و مرکز درمان سرطان برست در دانشگاه علوم پزشکی ایلام با حضور رئیس این دانشگاه و رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام برگزار شد.

دکتر «جاسم محمدی» ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در این نشست با اشاره با بیان اینکه رسالت مشترک همه‌ی دانشگاه‌ها و نهادهای علمی و پژوهشی تلاش برای کمک به سیاست‌های جمعیتی است ، اظهار کرد: یکی از مشکلات در این زمینه افزایش آمار ناباروری است که امیدواریم با تلاش مشترک در راه کمک به مردم در این زمینه گام‌های امیدوارکننده‌ای برداریم.
وی تاکید کرد: در این زمینه مصمم هستیم که از کمک‌های جهاددانشگاهی بهره‌مند شویم و برای این مهم به زودی قراردادی امضا خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خواستار استفاده از تجربیات گران سنک جهاددانشگاهی در زمینه‌ی درمان سرطان برست شد و گفت: در این زمینه نیز خواستار همکاری‌های مشترک هستیم.
«سیدغلامرضا حسینی» عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد:  با توجه به اهمیت افزایش جمعیت، هدف گذاری برای درمان زوج های نابارور از اهمیت ویژه ای برخوردار است و جهاد دانشگاهی نیز برای توسعه مراکز و همچنین ایجاد مراکز درمان سرطان سینه در استان های کشور با هدف تکمیل زنجیزه غربالگری و توسعه درمان بیماران هدف گذاری کرده است.
وی با اشاره به دیدار اخیر دکتر طیبی با استاندار ایلام و امضای تفاهم‌نامه همکاری گفت: راه اندازی کلینیک‌های خدمات نوین تخصصی پزشکی مورد نیاز استان به ویژه در زمینه‌های درمان ناباروری و سلول درمانی و سرطان برست با مشارکت و همکاری پژوهشگاه‌های رویان و ابن سینا از مفاد این تفاهم‌نامه است که امیدواریم به زودی با هم‌افزایی شاهد بهره‌مندی مردم عزیز استان از این امکانات باشیم.

انتهای پیام