راه‌اندازی مراکز هنری عامل توزیع عادلانه سرانه فرهنگی می‌شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، ناصر مقدم در حاشیه بازدی از از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و هنری شهرستان چهار باغ اظهار کرد: تقویت و افزایش زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های البرز بالاخص در مناطق تازه تأسیس امر لازم و ضروری است. وی بیان کرد: بی‌شک راه‌اندازی مرکز فرهنگی و هنری در این […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، ناصر مقدم در حاشیه بازدی از از پروژه در حال ساخت مرکز فرهنگی و هنری شهرستان چهار باغ اظهار کرد: تقویت و افزایش زیرساخت‌های فرهنگی و هنری شهرستان‌های البرز بالاخص در مناطق تازه تأسیس امر لازم و ضروری است.
وی بیان کرد: بی‌شک راه‌اندازی مرکز فرهنگی و هنری در این شهرستان تأثیر بالایی در ارائه هرچه بهتر خدمات و توزیع عادلانه سرانه و اعتبارات فرهنگی، هنری و مذهبی استان به مردم منطقه خواهد داشت و امیدواریم با حمایت مسئولین استانی و مسئولان چهارباغ، بتوانیم با تکمیل و راه اندازی این مرکز، به وظیفه خود در قبال مردم شریف شهرستان چهارباغ جامه عمل بپوشانیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تصریح کرد: با حضور در محل احداث این پروژه از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص تأسیس این مرکز مطلع شدیم و همچنین در خصوص ادامه روند انجام امور عمرانی و تخصیص اعتبارات عمرانی برای تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه مهم و ارزشمند، همفکری و هماهنگی صورت گرفت.
وی متذکر شد: مرکز فرهنگی و هنری چهارباغ، در فضایی به مساحت ۳ هزار مترمربع در مرکز شهرستان چهار باغ در حال احداث بوده و تا کنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

منبع : خبرگزاری مهر