راه ارتباطی هورامان دوباره مسدود شد/ارتفاع برف به ۱۰ متر رسید

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، دیاری استواری روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردنه ژالانه محور ارتباطی شهرستان‌های سروآباد و مریوان در استان کردستان به پاوه و نوسود در استان کرمانشاه است. وی افزود: این گردنه محور ارتباطی شهر سروآباد به شهر هورامان تخت و ۱۰ روستای تابعه آن بوده و تنها راه دسترسی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، دیاری استواری روز جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گردنه ژالانه محور ارتباطی شهرستان‌های سروآباد و مریوان در استان کردستان به پاوه و نوسود در استان کرمانشاه است.
وی افزود: این گردنه محور ارتباطی شهر سروآباد به شهر هورامان تخت و ۱۰ روستای تابعه آن بوده و تنها راه دسترسی به این منطقه محسوب می‌شود.
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سروآباد اظهار داشت: طی بارش‌های سنگین چند روز اخیر شاهد مسدود شدن این مسیر بودیم که نیروهای خدوم راهداری دیروز با تلاشی ۷۲ ساعته موفق به بازگشایی این مسیر شدند.
استواری اعلام کرد: متأسفانه امروز به دلیل برف و کولاک و سقوط چندین بهمن پشت سر هم شاهد مسدود شدن دوباره این مسیر بودیم و تا اطلاع ثانوی این مسیر مسدود خواهد بود.
وی افزود: ارتفاع برف در این گردنه در برخی نقاط به بیش از ۱۰ متر می‌رسد و طی سه روز گذشته بیش از ۵۰ مورد سقوط بهمن در محدوده آن اتفاق افتاده است.

منبع : مهر نیوز