راه اندازی شورای فضای مجازی در استان فارس

به گزارش سردبیر پرس، اسماعیل محبی پور، در شورای پدافند غیر عامل فارس، افزود: در سطح کشور نیز شورای فضای مجازی هنوز به نقطه فعال نرسیده و در استان‌ها هم به رغم اینکه بخش مهمی از عملیات‌ها در استان‌ها انجام می‌شود، شورای فضای مجازی فعال نشده است. وی تصریح کرد: در شرایط امروز که رسانه‌های […]

به گزارش سردبیر پرس، اسماعیل محبی پور، در شورای پدافند غیر عامل فارس، افزود: در سطح کشور نیز شورای فضای مجازی هنوز به نقطه فعال نرسیده و در استان‌ها هم به رغم اینکه بخش مهمی از عملیات‌ها در استان‌ها انجام می‌شود، شورای فضای مجازی فعال نشده است.
وی تصریح کرد: در شرایط امروز که رسانه‌های معاند به دنبال غیر عادی جلوه دادن شرایط کشور هستند، رسانه‌های داخلی باید این نقشه دشمنان را خنثی کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان فارس و شهر شیراز پس از تهران بالاترین ضریب نفوذ اینترنت را دارند و میزان بهره برداری از ظرفیت‌های فضای مجازی هم در مقایسه با بسیاری از استان‌ها بسیار قابل توجه است، در چنین شرایطی می‌توانیم یک کار بومی و استانی خوب تحت عنوان الگوی حکمرانی صحیح انجام دهیم.

منبع : مهر نیوز