راه حل رفع مشکلات انتخاب درست در انتخابات است

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه مشکلات فرهنگیان ناشی از بی توجهی دولت است، گفت: شورای‌عالی آموزش و پرورش در دولت تدبیر وامید به فراموشی سپرده شد و رئیس جمهور در هشت سال گذشته یکبار هم در شورای‌عالی آموزش وپرورش حضور نیافت. عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم فرهنگ را […]

علی کریمی فیروزجایی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس با بیان اینکه مشکلات فرهنگیان ناشی از بی توجهی دولت است، گفت: شورای‌عالی آموزش و پرورش در دولت تدبیر وامید به فراموشی سپرده شد و رئیس جمهور در هشت سال گذشته یکبار هم در شورای‌عالی آموزش وپرورش حضور نیافت.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم فرهنگ را اساس و زیربنای توسعه دانست و افزود: بی توجهی دولت به دستگاه تعلیم و تربیت آثار سو فرهنگی، اقتصادی و سیاسی درپی دارد.

نماینده مردم بابل در مجلس خاطرنشان کرد: مشکلات دستگاه تعلیم و تربیت و معلمان سخت کوش ناشی از بی تدبیری دولت است.

عضو خانه ملت معلمان را بی توقع و قانع‌ترین قشر تاثیرگدار در کشور دانست و افزود: دست اندازی به منابع صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت تدبیر و امیدکام فرهنگیان را تلخ کرد.

کریمی فیروزجایی احیای صندوق ذخیره فرهنگیان به عنوان پشتوانه مالی معلمان را اولویت اساسی عنوان کرد وافزود: دولت آینده نقش کلیدی در جلب اعتماد فرهنگیان دارد.

این مسئول پارلمانی با اشاره به کارنامه درخشان فرهنگیان در تقویت فرهنگ ملی گفت: دولت باید در برنامه‌های توسعه نقش ویژه ای برای معلمان و فرهنگیان فرهیخته قائل شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: بنیان فرهنگی و آموزش کشور در ۸ سال اخیر دچار آسیب‌های جدی شده است.

نماینده مردم بابل با اشاره به انتخابات پیش رو یادآور شد: فرهنگیان در عرصه تعیین سرنوشت کشور همواره پیشتاز و پیشگام هستند وراه حل مشکلات اساسی کشور انتخاب درست در زمان انتخابات است.

این نماینده مجلس با تاکید بر عزم قاطع مردم در تحول آفرینی در عرصه اجرایی گفت: شرکت پرشور مردم در انتخابات به معنای اعتلای مؤلفه‌های امنیت ملی واقتدار همه جانبه کشوراست.