رزمگر: فقط می‌خواهم به وطنم برگردم

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان گفت: حساب و کتاب مدت بستری شدنم در بیمارستان اردن از دستم خارج شده است و فقط می‌خواهم به وطنم برگردم. به گزارش سردبیر پرس، عزت‌الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران که در اواسط مسابقات قهرمانی آسیا با وجود دریافت دو دوز واکسن به کرونا مبتلا […]

مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان گفت: حساب و کتاب مدت بستری شدنم در بیمارستان اردن از دستم خارج شده است و فقط می‌خواهم به وطنم برگردم.
به گزارش سردبیر پرس، عزت‌الله رزمگر، مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان ایران که در اواسط مسابقات قهرمانی آسیا با وجود دریافت دو دوز واکسن به کرونا مبتلا شده بود هم‌چنان در بخش آی سی یو بیمارستان اردن بستری است. امروز حدود بیست و چهار روز است که رزمگر در بیمارستان اردن به سر می‌برد.
مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور تا ۳ مهر به میزبانی اردن برگزار شد. تیم ملی هندبال زنان ایران با کسب عنوان چهارمی و مجوز مسابقات جهانی ۴ تیر به ایران بازگشت اما کادر فنی تیم که تست کرونای آن‌ها مثبت شده بود نتوانستند به ایران برگردند. 
نشیمن شافعیان و خدیجه قانع مشاور فنی و مربی تیم یک روز بعد از بازگشت تیم ملی به ایران برگشتند و صونا بیداد بازیکن تیم ملی نیز دو روز بعد به ایران برگشت اما مدیر فنی تیم ملی هم‌چنان در بیمارستان اردن بستری است.
عزت‌الله رزمگر در گفت‌وگو با سردبیر پرس درباره شرایطش اظهار کرد: امروز دکترها از همه فاکتورها به جز اکسیژن راضی بودند. متاسفانه فاکتور اکسیژن خیلی هم برای من که نیاز به دو پرواز ظرف کمتر از دوازده ساعت دارم، مهم است.
وی گفت: دکترها اکنون چندین روش را برای ترخیصم بررسی می‌کنند تا این امکان فراهم شود، اما در حال حاضر هنوز در آی سی یو بیمارستان هستم.
مدیر فنی تیم ملی هندبال زنان در پاسخ به این سوال که چند روز است که در بیمارستان بستری است گفت: دیگر حساب و کتاب ندارم و فقط می‌خواهم به وطنم برگردم.
انتهای پیام
منبع : ایسنا