رسالت خانه احزاب رصد حکمرانان است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، منوچهر متکی در همایش خانه احزاب با محوریت آسیب شناسی دو انتخابات اخیر که در وزارت کشور برگزار شد، اظهارداشت: مجلس، ریاست جمهوری، خبرگان و شوراها، نمونه‌ای از تبلور مردم است که در انتخابات تجلی پیدا می‌کند. رییس خانه احزاب ادامه داد: اگرچه انتخابات ها در ایران در مقایسه با […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، منوچهر متکی در همایش خانه احزاب با محوریت آسیب شناسی دو انتخابات اخیر که در وزارت کشور برگزار شد، اظهارداشت: مجلس، ریاست جمهوری، خبرگان و شوراها، نمونه‌ای از تبلور مردم است که در انتخابات تجلی پیدا می‌کند.
رییس خانه احزاب ادامه داد: اگرچه انتخابات ها در ایران در مقایسه با بسیاری از کشورها از جمله کشورهای غربی تراز خوبی را حفظ کرده، اما از سپیده دم انقلاب، دو انتخابات اخیر در مقایسه با تراز بالای جمهوری اسلامی قابل مقایسه نیست.
وی افزود: دوستان ما در خانه احزاب فکر کردند برگزاری نشستی برای هم‌اندیشی در آسیب‌شناسی با هدف تولید نشاط، تولید حضور باشکوه و مشارکت بالا، می‌تواند مفید باشد.
وی با بیان اینکه ما اغتشاشات را محکوم میکنیم اما اعتراض را میشنویم، افزود: یکی از رسالت های خانه احزاب رصد حکمرانان است.
متکی گفت: عملکرد مجلس یازدهم جهت دهنده در میزان مشارکت انتخابات مجلس دوازدهم است.
به گزارش مهر، همایش خانه احزاب ایران با محوریت آسیب‌شناسی انتخابات اخیر به همت خانه احزاب بعدازظهر امروز در محل وزارت کشور، با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، منوچهر متکی رئیس خانه احزاب ایران، محمدرضا غلامرضا معاون سیاسی وزیر کشور، عبدالله مرادی دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب ‌و دبیران کل احزاب برگزار شد.
شایان ذکر است، در همایش امروز نمایندگان سه گروه سیاسی اصلاح طلبان، مستقلین و اصولگرایان به بیان دیدگاههای خود درباره آسیب های دو انتخابات اخیر و همچنین راههای افزایش مشارکت مردم در انتخابات پرداختند.
منبع : مهر نیوز