رسانه‌ای که مطالبه‌گری نکند، “مُرده” است

سردبیر پرس/کرمانشاه رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: رسانه‌ای که مطالبه‌گری نکند، رسانه مُرده است. محمدهادی صحراییان امروز(هشتم تیر) با حضور در دفتر سردبیر پرس، با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید روحیه مطالبه گری خود را در هر شرایطی حفظ کنند، اظهار کرد: رسانه ها باید برای برطرف کردن مشکلات جامعه و مردم تلاش کنند، […]

سردبیر پرس/کرمانشاه رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: رسانه‌ای که مطالبه‌گری نکند، رسانه مُرده است.
محمدهادی صحراییان امروز(هشتم تیر) با حضور در دفتر سردبیر پرس، با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید روحیه مطالبه گری خود را در هر شرایطی حفظ کنند، اظهار کرد: رسانه ها باید برای برطرف کردن مشکلات جامعه و مردم تلاش کنند، زیرا مردم رسانه‌ها را چشم بینا و زبان گویای خود می‌دانند.
صحراییان مطالبه گری را اصل کار رسانه‌ها برشمرد و گفت: رسانه به عنوان ابزاری قدرتمند هم می تواند از مسئولین مطالبه گری کند و هم در زمینه مطالبه گر بار آوردن جامعه فرهنگ سازی کند.
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه اضافه کرد: رسالت رسانه این است که با نگاه تیزبین مشکلات و مطالبات مردم را برجسته کرده و با رساندن صدای مردم به مسئولان در جهت رفع مشکلات تلاش کند.
وی سپس با اشاره به سابقه طولانی کار رسانه در استان، گفت: وقت آن رسیده که رسانه ها خود را به روز کرده و از شیوه های نو در حیطه کاری خود استفاده کنند که البته در این زمینه آموزش می تواند کارساز باشد.
 وی  همچنین با درخواست از رسانه ها برای معرفی چهره های شاخص استان، گفت: رسانه ها باید مفاخر و بزرگانی مثل رشید یاسمی، میرجلال الدین کزازی و … را به جامعه معرفی کنند.
 انتهای پیام