رسانه های ضدانقلاب واقعیت‌‎های جامعه را وارونه جلوه می دهند

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر یکشنبه در دیدار با سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان ضمن تقدیر از زحمات نیروهای امنیتی در حوادث و اغتشاشات اخیر افزود: در این دو ماه سپاه، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات در کف میدان در حال تأمین امنیت مردم بوده و هیچ استراحتی نداشتند. […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر یکشنبه در دیدار با سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان ضمن تقدیر از زحمات نیروهای امنیتی در حوادث و اغتشاشات اخیر افزود: در این دو ماه سپاه، نیروی انتظامی و اداره اطلاعات در کف میدان در حال تأمین امنیت مردم بوده و هیچ استراحتی نداشتند.
وی افزود: جا دارد از اقدامات نیروهای امنیتی در خصوص تلاش‌های این دو ماه اخیر تقدیر و تشکر صورت گیرد.
امام جمعه ارومیه با اشاره به موضع گیری های اخیر برخی گروه‌ها در استان گفت: در استان صمیمیت و الفت بین علمای شیعه و سنی نسبت به سایر استان‌ها بیشتر و بهتر است اما متأسفانه فضای مجازی به گونه‌ای القا می‌کند که در بین علما اختلاف وجود دارد.
وی افزود: متأسفانه رسانه‌های ضد انقلاب در فضای مجازی در بیشتر موارد واقعیات جامعه را وارونه جلوه می‌دهد و تعداد ۲۰۰ نفر از یک جامعه ۳ هزار نفری را به اسم کل آن جامعه می‌نویسد.
حجت الاسلام قریشی با اشاره به لزوم آگاه سازی بیشتر مردم گفت: شورای روحانیت ارومیه آماده تعامل بیشتر با نیروهای نظامی در جهت آگاه سازی بیشتر مردم است.

منبع : مهر نیوز