رشد قیمت چشمگیر ارز دیجیتال فانتوم| انتظار بازار برای دیدن فانتوم ۴ دلاری!

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال فانتوم (FTM) به نادیده گرفتن اصلاح کوچک امروز بازار ادامه داده و آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با عملکرد عالی در بازار تبدیل کرد. FTM، توکن اصلی فانتوم، در حال حاضر با قیمت ۲.۸۸ دلار معامله می شود که حدود ۳۷ درصد بالاتر از پایین ترین […]

به گزارش بازار، قیمت ارز دیجیتال فانتوم (FTM) به نادیده گرفتن اصلاح کوچک امروز بازار ادامه داده و آن را به یکی از بهترین ارزهای دیجیتال با عملکرد عالی در بازار تبدیل کرد. FTM، توکن اصلی فانتوم، در حال حاضر با قیمت ۲.۸۸ دلار معامله می شود که حدود ۳۷ درصد بالاتر از پایین ترین سطح قیمت این ارز در ماه ژانویه به حساب می آید.
ارزش کل بازار فانتوم در حال حاضر به ۷.۹ میلیارد دلار افزایش یافته و آن را به بیست و هفتمین ارز دیجیتال بزرگ در بازار کریپتو تبدیل کرده است.فانتوم، یک پروژه بلاک چین نسبتا جوان است که طی ماه های گذشته، به یکی از پلتفرم‌های پر بازده در بازار تبدیل شده است. چند ماه پیش، تعداد کمی از مردم نام این ارز دیجیتال به گوششان خورده بود. نگاهی دقیق تر به نتایج جستجوی گوگل نشان می دهد که تعداد جستجوهای مربوط به عبارت Fantom از آگوست سال گذشته شروع به افزایش کرده است.فانتوم یکی از ارزهای موسوم به خانواده قاتلان اتریوم به حساب می آید. همین موضوع، منجر به ایجاد اکوسیستم سریعتر از اتریوم در فانتوم و البته با هزینه تراکنش شبکه بسیار کمتر از آن شده است. به نظر می رسد بسیاری از توسعه دهندگان بلاکچینی از این ارز دیجیتال استقبال کرده اند.به عنوان مثال، داده های گردآوری شده توسط DeFi Llama نشان می دهد که حدود ۱۱۳ برنامه DeFi در اکوسیستم Fantom ساخته شده است. مجموع ارزش قفل شده (TVL) این برنامه ها بیش از ۶.۷۲ میلیارد دلار است که آن را به ششمین پلتفرم بزرگ جهان تبدیل می کند. برخی از بزرگترین برنامه های موجود در اکوسیستم Fantom عبارتند از Multichain، SpookySwap و Geist Finance.
پیش بینی قیمت فانتوم

با نگاهی به نمودار روزانه، متوجه می شویم که قیمت FTM در اوایل سال جاری به بالاترین حد خود یعنی ۳.۱۶۰۰ دلار رسید. البته فانتوم نیز مانند همه ارزهای دیجیتال، پس از آن دچار عقب نشینی بزرگی شد که حدود ۳۵ درصد از ارزش خود را از دست داد. قیمت این ارز، در فروش این هفته به کمترین میزان خود یعنی ۲.۱۰ دلار رسید. فانتوم امروز اما توانسته برخی از ضررهای اولیه را جبران کند و تنها چند امتیاز کمتر از بالاترین رکورد تاریخی خود قرار دارد.قیمت Fantom همچنان بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۵ روزه و ۵۰ روزه (EMA) است. همچنین در حالی که شاخص قدرت نسبی (RSI) در حال افزایش است، بخش دسته الگوی فنجان و دسته (C&H) را تشکیل داده است.
بنابراین، فانتوم احتمالاً در کوتاه مدت به افزایش خود ادامه خواهد داد زیرا الگوی C&H معمولاً نشانه ای از ادامه روند صعودی است. اگر این اتفاق بیفتد، به این معنی است که سطح روانشناختی کلیدی بعدی برای این ارز دیجیتال حدود ۴ دلار خواهد بود.