رعایت محدودیت‌ها در پایتخت به ۵۰ درصد رسیده است

به گزارش سردبیر پرس، محسن فرهادی، در ارتباط تصویری با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما که شب گذشته روی آنتن رفت، با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌ها را تا آخر این هفته تمدید کرده است، اظهار داشت: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۵۸.۵ درصد است که در مقایسه با اسفند سال […]

به گزارش سردبیر پرس، محسن فرهادی، در ارتباط تصویری با برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما که شب گذشته روی آنتن رفت، با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت‌ها را تا آخر این هفته تمدید کرده است، اظهار داشت: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۵۸.۵ درصد است که در مقایسه با اسفند سال گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته است.
وی ادامه داد: رعایت محدودیت‌ها در چهار گروه شغلی در کشور ۷۰ تا ۷۴ درصد است، اما در شهر تهران کمتر از ۵۰ درصد رعایت می‌کنند.
فرهادی گفت: البته از ابتدای شروع محدودیت‌ها رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به وسیله مشاغل در تهران از ۲۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش یافته است.
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت افزود: گروه‌های یک شغلی در تهران می‌توانند فعالیت کنند، اما برخی رستوران‌ها همچنان مشتری می‌پذیرند.
وی گفت: مسئول و مجری تعطیلی مشاغل وزارت صمت و اتاق اصناف است.