رفع مشکل قطعی آب شرب ۸۲ روستای استان کرمانشاه

آب آشامیدنی ۸۲ روستای استان کرمانشاه که به علت بارش برف و برودت هوا قطع شده بود با تلاش نیرو‌های شرکت آب و فاضلاب استان مجدد وصل شد. به گزارش سردبیر پرس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به بارش نزولات آسمانی طی هفته گذشته در استان گفت: بارش برف و برودت […]

آب آشامیدنی ۸۲ روستای استان کرمانشاه که به علت بارش برف و برودت هوا قطع شده بود با تلاش نیرو‌های شرکت آب و فاضلاب استان مجدد وصل شد. به گزارش سردبیر پرس مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به بارش نزولات آسمانی طی هفته گذشته در استان گفت: بارش برف و برودت هوا موجب وارد آمدن خساراتی به تاسیسات آبرسانی استان شد که به موجب این اتفاق آب شرب ۱۰۷ روستا در سطح استان قطع شد.
علیرضا کاکاوند با بیان اینکه طی هفته گذشته اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت آبفای استان در آماده باش کامل بود، افزود: با تلاش ۱۱ اکیپ از پرسنل این شرکت در حال حاضر مشکل قطع آب شرب در ۸۲ روستای شهرستان‌های کرمانشاه، دالاهو، جوانرود، روانسر، پاوه، سنقر و کلیایی، گیلانغرب، کنگاور، صحنه، اسلام آباد غرب و سرپل ذهاب پس از ۲۴ ساعت مرتفع شده است.
وی با اشاره به مسدود بودن جاده دسترسی به تاسیسات آبرسانی روستا‌های باقی مانده و قطع برق تاسیسات این روستاها، خاطر نشان کرد: تلاش پرسنل این شرکت جهت رفع مشکل ۲۵ روستای باقی مانده و خدمات رسانی به آن‌ها ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اظهار داشت: با توجه به برودت هوا و احتمال بروز حادثه یخ زدگی تاسیسات، اکیپ‌های حوادث و اتفاقات این شرکت در سطح استان به صورت مستمر از تاسیسات آبرسانی بازدید به عمل آورده تا در صورت بروز مشکل بلافاصله نسبت به رفع آن اقدام کنند.
کاکاوند افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ روستای دارای سکنه در استان کرمانشاه وجود دارد که از این تعداد هزار و ۹۰۰ روستا تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان هستند..

منبع : سردبیر پرس