روند ادامه‌دار توقیف موتورسیکلت‌های سنگین در پایتخت

سرهنگ علی همه خانی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس ضمن بیان این خبر گفت: دیروز شنبه دو دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در طرح مهار توسط تیم‌های بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه تهران توقیف شدند. سرهنگ همه خانی گفت: اولین توقیف در ساعت ۱۶:۱۵ در موقعیت بزرگراه مدرس به جنوب بعد […]

سرهنگ علی همه خانی در گفت و گو با خبرنگار سردبیر پرس ضمن بیان این خبر گفت: دیروز شنبه دو دستگاه موتورسیکلت سنگین دیگر در طرح مهار توسط تیم‌های بزرگراهی پلیس راهور تهران بزرگ در بزرگراه تهران توقیف شدند.
سرهنگ همه خانی گفت: اولین توقیف در ساعت ۱۶:۱۵ در موقعیت بزرگراه مدرس به جنوب بعد از آفریقا توسط تیم‌های مستقر منطقه ۲۴ بود که عوامل منطقه مذکور در اجرای طرح مهار یک دستگاه موتورسیکلت سنگین سوزوکی ۱۰۰۰ سی سی را توقیف کردند.
وی افزود: در ادامه این طرح و در ساعت ۱۷:۴۵ در محدوده بزرگراه چمران به جنوب نمایشگاه عوامل منطقه ۲۳ پلیس راهور تهران بزرگ در اجرای طرح مهار، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین با مشخصات ZX ۷۵۰ سی سی را را نیز توقیف کردند.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن بیان این مطلب که طرح توقیف موتورسیکلت‌های سنگین و هنجار شکن در پایتخت ادامه دارد، به دارندگان و راکبین موتورسیکلت‌های سنگین بدون پلاک و مجوز هشدار و تذکر داد که به هیچ عنوان در سطح معابر شهر تهران تردد نکنند چرا که به محض رؤیت این موتورسیکلت‌ها بخاطر امنیت تردد و حفظ جان خود راکبین و دیگر رانندگان و شهروندان، توسط تیم‌های راهور توقیف و به پارکینگ دلالت می‌شوند.

منبع : مهر نیوز