روند صعودی ابتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری

به گزارش سردبیر پرس، ارسلان خالدی‌فر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۵۰ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۶۸ هزار و ۷۹۳ نمونه‌گیری انجام‌شده است. وی گفت: هم‌اکنون دو بیمار با شرایط وخیم در […]

به گزارش سردبیر پرس، ارسلان خالدی‌فر با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۵۰ نفر با علائم بالینی مشکوک به کرونا به مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری مراجعه کردند، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۲۶۸ هزار و ۷۹۳ نمونه‌گیری انجام‌شده است.
وی گفت: هم‌اکنون دو بیمار با شرایط وخیم در بخش‌های ویژه مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری بستری هستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۸۷ هزار و ۶۱۹ نفر در استان چهارمحال و بختیاری به این بیماری مبتلا شده‌اند.
خالدی فر تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌های استان را ۲۲ نفر اعلام کرد و افزود: در ۲۴ ساعت گذشته در استان فوتی ناشی از ابتلاء کرونا ثبت نشده است بر این اساس مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلاء به بیماری کرونا در چهارمحال و بختیاری هزار و ۷۶۵ نفر است.
وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده است که از این تعداد هفت بیمار در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان قرار گرفته اند.