روند کاهشی کرونا در خوزستان با کمک بسیج

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در حاشیه بازدید از روند کمک‌های مومنانه در قرارگاه شهید سلیمانی اظهار کرد: از زحمات بسیج و سپاه در تمام ابعاد حکومتی، ملی و کشور تشکر می‌کنم. دوستان بسیجی خواه در دفاع از تمامیت ارضی کشور و خواه در دفاع از تمامیت و اقتدار نظام […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در حاشیه بازدید از روند کمک‌های مومنانه در قرارگاه شهید سلیمانی اظهار کرد: از زحمات بسیج و سپاه در تمام ابعاد حکومتی، ملی و کشور تشکر می‌کنم. دوستان بسیجی خواه در دفاع از تمامیت ارضی کشور و خواه در دفاع از تمامیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نیز در ابعاد اقتصادی، عمرانی و فرهنگی همیشه حضور مؤثر و فعال داشته‌اند.
وی افزود: بسیج در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا نقش بسیار مهمی در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی ایفا کرد و به کمک کادر بهداشت و درمان آمدند و با کمک عوامل دیگر توانستند زنجیره کرونا را قطع کرده و تا حد زیادی جلوی انتشار و ابتلای بیشتر را بگیرند.
استاندار خوزستان بیان کرد: در این طرح با قرنطینه کردن و با انجام تست از اطرافیان بیماران کرونایی و مراقبت از افراد دارای بیماری زمینه‌ای کار بزرگی کردند.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: در کنار این کار بزرگ نقش مهمی در توجه به معیشت مبتلایان و نیازمندان داشتند که در قالب کمک‌های مومنانه توانستند بخش وسیعی از کمک‌ها را دریافت کنند چون مردم به بسیج و مسئولان اعتماد دارند و توانستند محموله‌ها و بسته‌های مختلف غذایی و بهداشتی و دارویی را آماده کنند.
استاندار خوزستان بیان کرد: امروز هم شاهدیم اقلام خوبی با کمک آموزش و پرورش تهیه شده و برای کمک به نیازمندان توزیع می‌شود گرچه در ماه رمضان هم این کار انجام شد و ادامه دارد.
سلیمانی گفت: از کمک‌های مومنانه خوبی که سپاه و بسیج انجام دادند تشکر می‌کنم و از همراهی‌ای که در مدیریت کرونا دارند تقدیر و تشکر می‌کنم. مجموعه این اقدامات باعث شد که ما از دوران سخت گذر کنیم چون ویروس انگلیسی از خوزستان شروع شد و دردسر زیادی ایجاد کرد و ما به اوج رسیده بودیم و هم اکنون خوشبختانه به دنبال تلاش همگان از جمله بسیج در حال طی شدن سیر نزولی بیماری هستیم و امیدواریم این ویروس را بیش از پیش کنترل کنیم.