روی نقاط قوت و ضعف گیتی پسند اصفهان کار کرده ایم

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرهاد کشاورز شامگاه پنجشنبه پیش از برگزاری دیدار تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوب تیم گیتی پسند را مورد بررسی قرار دادیم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم و امیدواریم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. سرمربی آنا […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، فرهاد کشاورز شامگاه پنجشنبه پیش از برگزاری دیدار تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خیلی خوب تیم گیتی پسند را مورد بررسی قرار دادیم و روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم و امیدواریم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
سرمربی آنا صنعت قم افزود: خودمان را برای بازی بزرگ هفته آماده می‌کنیم و گیتی پسند دارای بازیکنان تراز اول فوتسال کشورمان است.
وی ادامه داد: گیتی پسند از باشگاه‌هایی است که سابقه زیادی در کسب رتبه در لیگ برتر فوتسال دارد اما آنا صنعت هم تیمی است که در حال تربیت آینده سازان فوتسال کشور است.
کشاورز تاکید کرد: در آینده حتماً قدرتی به قدرت‌های فوتسال کشور اضافه خواهد شد.
وی بیان کرد: تیم مان را خوب آماده کردیم در حالی که در هفته گذشته بازی سنگینی مقابل گهرزمین سیرجان داشتیم که در آن بازی به حق خودمان نرسیدیم.
وی گفت: امشب با کادر پزشکی خود جلسه می‌گذاریم تا مشخص شود دو سه بازیکنی که از نظر جسمانی دچار مشکل هستند به بازی فردا می رسند یا خیر.
کشاورز افزود: تیم ما متشکل از بازیکنان جوان و با تجربه است و آن‌ها فردا نشان می‌دهند آنا صنعت تیم آینده فوتسال کشور است.
وی گفت: باید به پیشکسوتان کشورمان احترام بگذاریم به علی دایی و همه علی دایی های کشور احترام بگذاریم که برای پرچم کشورمان خیلی تلاش کرده اند.
دیدار تیم‌های آناصنعت قم و گیتی پسند اصفهان از چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۶ فردا جمعه در سالن ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

منبع : مهر نیوز