رژه موتوری استقبال از تمثال امام راحل در ایلام برگزار شد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، در این آیین که صبح امروز سه شنبه در هوای برفی برگزار شد، ده‌ها موتورسوار از نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی استان پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و یا حسین (ع) را همراه با تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) حمل کردند. موتورسواران شرکت کننده در این آیین با […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، در این آیین که صبح امروز سه شنبه در هوای برفی برگزار شد، ده‌ها موتورسوار از نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجی استان پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و یا حسین (ع) را همراه با تمثال مبارک حضرت امام خمینی (ره) حمل کردند.
موتورسواران شرکت کننده در این آیین با نثار گل، یاد و خاطره ورود رهبر کبیر انقلاب اسلامی به وطن را گرامی داشته و آغاز ایام الله چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
علاوه بر این، شماری خودرو نیز که به تصاویر و عکس‌هایی از امام راحل مزین شده‌اند، در این رژه شرکت و با روشن کردن چراغ‌ها و بوق زدن‌های ممتد سالروز ورود امام خمینی به میهن را گرامی داشتند.
رژه موتوری و خودرویی استقبال از تمثال مبارک بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی تا دبیرستان فرزانگان محل نواخته شدن آیین ویژه زنگ انقلاب ادامه داشت.

منبع : مهر