رگبار باران و رعد و برق میهمان جنوب استان اردبیل

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با تداوم فعالیت سامانه ناپایدار، طی سه روز آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری در نواحی شرقی و منتهی به استان گیلان گاهی مه آلود خواهد بود. وی خاطرنشان کرد: در ساعات بعد از ظهر و عصر در بیشتر مناطق […]

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سردبیر پرس، اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی با تداوم فعالیت سامانه ناپایدار، طی سه روز آینده آسمان استان نیمه ابری تا ابری در نواحی شرقی و منتهی به استان گیلان گاهی مه آلود خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: در ساعات بعد از ظهر و عصر در بیشتر مناطق شاهد وزش باد خزری گاهی با سرعت تند خواهیم بود که طی این مدت هوای خنک همچنان در سطح استان تداوم خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به هشدار هواشناسی استان اردبیل در قالب سطح زرد بیان کرد: با عبور سامانه ناپایدار جوی و از شرایط فصلی و محلی از بعدازظهر امروز تا امشب در مناطقی از استان به ویژه در مناطق شمالی استان و دامنه‌های کوهستان سبلان و بخش‌هایی از شهرستان خلخال بارش باران توأم با رگبار و رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
محمدی ادامه داد: با توجه به ماهیت بارش‌های تابستانی، جاری شدن رواناب در مناطق مستعد بویژه مسیل‌ها احتمال می‌رود؛ لذا رعایت توصیه‌های هواشناسی تاکید می‌شود.
وی همچنین گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و از روز چهارشنبه تا پایان هفته آسمان استان صاف همراه با افزایش محسوس دما انتظار می‌رود.