زلزله اخیر «قلعه خواجه» خسارت های زلزله «چلگرد» را تشدید کرد

خسرو کیانی در گفتگو با سردبیر پرس اظهار کرد: زمین لرزه پنج ریشتری در عمق ۷ کیلومتری زمین ساعت دو و ۴۷ دقیقه در مرز استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری رخ داد. وی مرکز زمین لرزه را «قلعه خواجه» خوزستان عنوان کرد و افزود: این زمین لرزه ۴۵ کیلومتری «چلگرد» چهارمحال و بختیاری ثبت […]

خسرو کیانی در گفتگو با سردبیر پرس اظهار کرد: زمین لرزه پنج ریشتری در عمق ۷ کیلومتری زمین ساعت دو و ۴۷ دقیقه در مرز استان خوزستان و چهارمحال و بختیاری رخ داد.
وی مرکز زمین لرزه را «قلعه خواجه» خوزستان عنوان کرد و افزود: این زمین لرزه ۴۵ کیلومتری «چلگرد» چهارمحال و بختیاری ثبت شده است.
سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری این زلزله خسارت در پی نداشته است، گفت: دو تیم ارزیاب برای ارزیابی خسارت‌ها در منطقه حضور دارد.
کیانی با اشاره به زلزله ۵.۷ ریشتری چهار روز گذشته، اظهار کرد: خسارت ناشی از زلزله چند روز گذشته به منازل مسکونی و زیر ساخت‌ها در شهرستان کوهرنگ تشدید شده است.
وی با بیان اینکه تیم‌های امداد و نجات «کوهرنگ» در منطقه مستقر هستند، گفت: با وجود احتمال وقوع پس لرزه کلیه تیم‌های امدادی چهارمحال و بختیاری در حالت آماده باش قرار دارند.