زمینه حضور مردم و بخش خصوصی در پروژه‌های شهری فراهم شود

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، احمدرضا دالوند امروز یکشنبه در جلسه با شورای شهر الیگودرز با بیان اینکه لازم است شهرداران برای ساماندهی و رفع مشکلات خود با برنامه‌ریزی مناسب گام بردارند، اظهار داشت: مصوبات و موضوعات اجرایی این جلسات باید طبق اولویت‌بندی پیگیری شوند تا به نتیجه لازم برسند. وی ادامه داد: توجه به […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، احمدرضا دالوند امروز یکشنبه در جلسه با شورای شهر الیگودرز با بیان اینکه لازم است شهرداران برای ساماندهی و رفع مشکلات خود با برنامه‌ریزی مناسب گام بردارند، اظهار داشت: مصوبات و موضوعات اجرایی این جلسات باید طبق اولویت‌بندی پیگیری شوند تا به نتیجه لازم برسند.
وی ادامه داد: توجه به زیرساخت‌های شهری و روستایی باید در اولویت برنامه‌های شهرداران و شورای شهر باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به اینکه شورای شهرها منتخب مردم هستند، بیان کرد: مشارکت‌پذیری مردم نقش مهمی در رشد و توسعه مناطق دارند، بنابراین لازم است شوراهای شهر و روستا برای حضور مردم و همدلی و همکاری در اجرای پروژه‌ها فرهنگ‌سازی کنند.
دالوند از مهم‌ترین گزینه‌های سرمایه گذاران را امنیت عنوان کرد و گفت: امروزه گردشگری از مهم‌ترین مباحثی محسوب می‌شود که باعث رشد در مناطق توسعه یافته شده است، الیگودرز نیز ظرفیت‌های بالایی در این حوزه دارد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
وی عنوان کرد: طی سفر رئیس جمهور به لرستان تاکنون اتفاقات رخ داده و پروژه‌های زیادی فعال شده است که نیاز به تلاش و فعالیت بیشتری دارد تا در این دولت مردم بتوانیم مسائل و مشکلات استان را رفع کنیم.

منبع : مهر نیوز