زمین اجازه بازی تاکتیکی را نمی‌داد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی تارتار عصر پنجشنبه پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: گل‌گهر از تیم‌های خوب لیگ برتر است، بازی سنگینی بود و گل‌گهر تیم ما را اذیت کرد. بازی تا دقیقه ۳۵ متعادل بود و پس از آن تا پایان […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، مهدی تارتار عصر پنجشنبه پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: گل‌گهر از تیم‌های خوب لیگ برتر است، بازی سنگینی بود و گل‌گهر تیم ما را اذیت کرد. بازی تا دقیقه ۳۵ متعادل بود و پس از آن تا پایان نیمه اول گل‌گهر به بازی مسلط شد. بین دو نیمه در ترکیب تیم تغییراتی ایجاد کردیم و در نیمه دوم بهتر و به بازی مسلط‌تر شدیم.
سرمربی تیم ذوب‌آهن درباره وضعیت چمن ورزشگاه فولادشهر گفت: زمین اجازه بازی تاکتیکی روی زمین را به ما نمی‌داد و سعی کردیم از توپ‌های مستقیم استفاده کنیم. در این زمین بازیکن خود به خود بر زمین می‌خورد و نمی‌دانم چه اتفاقی برای زمین ذوب‌آهن افتاده است. من در جریان نبودم که در ماه‌های گذشته زمین بازی و مسابقه ذوب‌آهن زیر و رو شده، متأسفانه شرایط چمن بدتر شده است. در این چمن نمی‌شد کار تاکتیکی زیادی انجام داد.
وی تاکید کرد: می‌توانستیم با سه امتیاز از زمین خارج شویم و در مجموع موقعیت‌های بیشتری نسبت به تیم گل‌گهر داشتیم.
تارتار درباره وضعیت ذوب‌آهن در نقل و انتقالات، تاکید کرد: باید به فکر تقویت تیم باشیم، وگرنه دچار مشکل خواهیم شد. موقعیت‌های خوب ما تبدیل به گل نمی‌شود. لیست بازیکنان مد نظر خود را به باشگاه ارائه دادم.