زنگ «پویش شور عاطفه ها» در مدارس گلستان نواخته می شود

عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهارکرد: در سال تحصیلی جدید ۱۶ هزار و ۲۶۰ دانش آموز و هزار و ۳۱۵ دانشجو زیر پوشش خدمات کمیته امداد استان گلستان قرار دارند. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان افزود: گلستان حدود ۴۰۲ هزار دانش آموز دارد که حدود چهار درصد آنها تحت حمایت‌های […]

عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهارکرد: در سال تحصیلی جدید ۱۶ هزار و ۲۶۰ دانش آموز و هزار و ۳۱۵ دانشجو زیر پوشش خدمات کمیته امداد استان گلستان قرار دارند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان افزود: گلستان حدود ۴۰۲ هزار دانش آموز دارد که حدود چهار درصد آنها تحت حمایت‌های کمیته امداد هستند.
وی ادامه داد: برای کمک به دانش آموزان و دانشجویان این نهاد، پویش شور عاطفه‌ها از ۱۵ مرداد سال جاری از طریق دفاتر و مراکز نیکوکاری به صورت ارتباط گیری چهره به چهره با خیران آغاز و ۲۸ شهریور تا یکم مهرماه هم ۴۴۰ پایگاه در ۱۴ شهرستان تابعه دایر و کمک‌های خیرین این منطقه را جمع‌آوری کردند.
بابایی گفت: پیش بینی ما در این برنامه، وصول حدود ۱۲۰ میلیارد ریال بود که با سخاوت خیرین، ۱۷۰ میلیارد ریال به‌صورت نقدی و غیرنقدی به پویش شور عاطفه‌ها کمک شد که ۴۲ درصد بیشتر از برنامه پیش‌بینی شده است.
گفتنی است، سال گذشته ۱۰۸ میلیارد ریال از سوی خیران گلستان به پویش شور عاطفه‌ها کمک شده بود.
منبع : مهر نیوز