زورخانه بین‌المللی در یزد احداث می‌شود/برگزاری جام‌های امام رضایی

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علیرضا پورسلیمانی، صبح شنبه در دیدار با مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با اشاره به برگزاری جام‌های بین‌المللی امام رضایی در یزد اظهار داشت: در خردادماه سال جاری برای نخستین بار مسابقات ورزشی جام امام رضا (ع) در هشت رشته ورزشی ویژه مردان و زنان با مشارکت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، علیرضا پورسلیمانی، صبح شنبه در دیدار با مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد با اشاره به برگزاری جام‌های بین‌المللی امام رضایی در یزد اظهار داشت: در خردادماه سال جاری برای نخستین بار مسابقات ورزشی جام امام رضا (ع) در هشت رشته ورزشی ویژه مردان و زنان با مشارکت آستان قدس رضوی استان یزد برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: به زودی در استان یزد جام فوتبال بین‌المللی امام رضا (ع) با حضور تیم‌های منتخب یزد، دمشق، کربلا و مشهد برگزارمی شود.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان یزد با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب در مورد ورزش‌های معنادار بیان کرد: با همت آستان قدس رضوی و اداره ورزش و جوانان زورخانه بین‌المللی در استان یزد ساخته خواهد شد.

۸۰۰ کلاس آموزشی سبک زندگی رضوی در یزد برگزار شد

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: در سال جاری نیمی از فعالیت‌های خادمیاران استان یزد در عرصه فرهنگی و اجتماعی تعریف شده است.

محمدحسین رحیمی نسب افزود: اولین اولویت دفتر آستان قدس رضوی یزد در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، توزیع بسته‌های آموزشی با عنوان سبک زندگی رضوی است که این مهم با حمایت استاندار یزد اجرایی شده است.

وی ادامه داد: ۸۰۰ کلاس آموزشی سبک زندگی رضوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سراسر استان یزد برگزار خواهد شد که هدف از اجرای این طرح‌ها رسیدن به سعادت، سلامت و بهره‌گیری مناسب از عمر با سبک زندگی رضوی یا همان اسلام ناب محمدی است.

از سوی دبیر آستان قدس رضوی یزد، مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به عنوان معاونت ترویج دفتر خادمیاران رضوی یزد عهده دار اجرای یکی از کلاس‌های سبک زندگی رضوی شد.

منبع : مهر نیوز