زیر ساخت ها متناسب با توسعه لامرد نیست/ وحدت باعث پیشرفت است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسین شبانی نژاد بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه تحلیف، و انتخاب هئیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر لامرد ضمن عرض تبریک به اعضای شورای ششم اظهار کرد: قانون مداری و مردم داری را سرلوحه کارتان قرار دهید و امیدواریم مبلمان شهری لامرد متحول شود، و دولت آیت الله رئیسی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حسین شبانی نژاد بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه تحلیف، و انتخاب هئیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر لامرد ضمن عرض تبریک به اعضای شورای ششم اظهار کرد: قانون مداری و مردم داری را سرلوحه کارتان قرار دهید و امیدواریم مبلمان شهری لامرد متحول شود، و دولت آیت الله رئیسی نیز روند مثبتی در عرصه بین المللی نیز داشته باشد.
وی به حضور ۷۴ درصدی مردم شهرستان لامرد در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و گفت: حضور مردم لامرد در کل استان فارس نمونه بود و هر ۱۰۰ روستا و هر ۶ شهر نیز انتخاباتی پرشور برگزار کردند.
شبانی نژاد در ادامه سخنان خود خطاب به اعضای شورای جدید لامرد اظهار کرد: زمان به زودی سپری می‌شود و کسانی می‌توانند ماندگار باشند که هر لحظه از این زمان استفاده کنند و به حواشی، و اتفاقات کاری نداشته باشید، و در سال ۱۴۰۰ نیز سرشماری جدید خواهیم داشت.
او گفت: همه مردم لامرد انتظار دارند که شهر را متحول کنید، و با یک رویکردی جدید ورود کنید. وی افزود: خیلی از اومورات شهری نیازی به بودجه ندارد و با برنامه ریزی می‌شود کارها را پیش برد.
نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد اظهار کرد: درب شورا را به روی مردم بازکنید زیرا مردم ولی نعمتان ما هستند، و توصیه من به شما این است که چون شما از مردم رأی گرفتید نباید فراموش کنید که مدیون خداوند و مردم هستید و این نکته اساسی است و اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید، حداقل به حرف مردم گوش کنید.
فرماندار لامرد تصریح کرد: زیرساخت‌ها متناسب با توسعه شهر لامرد نیست و شهر لامرد و پروژه‌های عظیم صنعتی که بخشی از درآمد ملی نیز به آن وابسته است در شهرستان لامرد است و باید به جد دنبال کرد. او گفت: شورای جدید باید برنامه مدون و حساب شده داشته باشد، و برای رسیدن به این هدف مهم، تعامل با دستگاه‌های نظارتی و مراکز صنعتی نیز در دستور کار قرار دهید.
وی گفت: برای رسیدن به تعامل، باید با جدیت ورود کنید و با هر مصوبه‌ای به صورت انفرادی اظهار نظر کنید و نباید در رأی گیری ها کدورت داشت و هر کس حق یک رأی دارد و این کدورت‌ها و اختلاف‌ها در شورا باعث عقب ماندگی شهر، و شورای شهر خواهد شد.
فرماندار لامرد افزود: نباید مصوبات شورا به اسم شخص تمام شود و مصوبات شورا باید به تصویب کمیته انطباق نیز برسد.
شبانی نژاد تصریح کرد: به اندازه سهم خود در شورا قول دهید و نظرات را به صحن شورا بیاورید و مصوب کنید و اگر اختلافاتی هست، در خود شورای شهر حل کنید.
وی گفت: هماهنگ کردن نیروهای شهرداری با شورا را در دستور کار قرار دهید و مسولیت‌ها را متناسب با توانایی افراد به آنان واگذار کنید.
او با اشاره به اینکه از سرمایه گذران بومی جهت سرمایه گذاری در شهر لامرد دعوت شود، افزود: در شورای ترافیک شهرستان نیز، نماینده‌ای از طرف شورا حضور دارد، که باید افق شهر لامرد را مشخص کرد، و به معماری نوین اسلامی که نیاز به سیاست گذاری جدید دارد را دنبال کنید.
وی در پایان اظهار کرد: شورای جدید به دنبال پارکینگ نوین باشد و با بخش خصوصی وارد مذاکره شوید.

منبع : مهر نیوز