سامانه بارشی در راه‌ گلستان/ روزهای پایانی تعطیلات عید ابری است

امان محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: در حال حاضر آسمان گلستان صاف تا قسمتی ابری بوده و شاهد افزایش نسبی دما نسبت به روزهای گذشته هستیم. مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: پایداری جو و افزایش دما تا پایان روز پنجشنبه در گلستان ادامه دارد و روز جمعه شاهد ورود سامانه بارشی […]

امان محمد کمالی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس اظهار کرد: در حال حاضر آسمان گلستان صاف تا قسمتی ابری بوده و شاهد افزایش نسبی دما نسبت به روزهای گذشته هستیم.
مدیرکل هواشناسی گلستان افزود: پایداری جو و افزایش دما تا پایان روز پنجشنبه در گلستان ادامه دارد و روز جمعه شاهد ورود سامانه بارشی جدید به گلستان خواهیم بود.
وی افزود: تشدید ابرناکی آسمان، بارش پراکنده باران، وقوع رعد و برق، مه آلودگی و وزش باد نسبتاً شدید موقتی از جمله پیامدهای سامانه بارشی در استان گلستان است.
کمالی افزود: فعالیت این سامانه بارشی در روز شنبه تشدید شده و کاهش محسوس دما در نواحی کوهستانی و ریزش برف در مناطق ییلاقی گلستان را شاهد خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی گلستان ادامه داد: روز یکشنبه (سیزدهم فروردین (هوای گلستان ابری با احتمال بارش پراکنده باران خواهد بود که از اواخر وقت شاهد کاهش ابر و پدیده در گلستان خواهیم بود.
منبع : مهر نیوز