«ستاد اجرای شعار سال» در قوای سه‌گانه تشکیل شود

حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، نقطه ثقل بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با شعار سال ۱۴۰۱ را در اکثر موارد قوای سه‌گانه دانست و گفت: باید در هر یک از قوا، ستادی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شود تا بتوان مشکلات را حل کرد. در […]

حبیب‌الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار سردبیر پرس، نقطه ثقل بیانات رهبر معظم انقلاب در رابطه با شعار سال ۱۴۰۱ را در اکثر موارد قوای سه‌گانه دانست و گفت: باید در هر یک از قوا، ستادی برای اجرایی کردن شعار سال تشکیل شود تا بتوان مشکلات را حل کرد. در کنار سه قوه، همه بخش‌های خصوصی و دولتی نیز باید به نکات رهبر انقلاب و شعار «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» توجه کنند.
وی با اشاره به اینکه در دنیای رقابتی امروز، هر کالا باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد، تصریح کرد: در تولید هر محصول باید از تکنولوژی پیشرفته‌ای استفاده شود تا بتوان به اقتصاد و تولید کمک کرد. به همین دلیل رهبر انقلاب، هوشیارانه در این زمینه تذکر می‌دهند.
دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امید است وزارت صمت و بانک مرکزی برای به روز شدن محصولات تولیدی کشور تلاش کنند.
بوربور با بیان اینکه مقام معظم رهبری به ورود تکنولوژی و نخبگان در مسائل اقتصادی تاکید دارند، اظهار کرد: ایران نمی‌تواند محصولات تولیدی خود را به کشورهای همسایه ارسال کند؛ زیرا آن‌ها از محصولات کشورهای دیگر استفاده می‌کنند!
وی گفت: اگر طی این سال‌ها، مسئولان به این نکات و شعار سال توجه می‌کردند، اکنون فشارها و تحریم‌های آمریکایی و اروپایی بر کشور اثری نداشت و الزامی در فروش نفت نداشتیم.
منبع : مهر نیوز