سرعت در خدمت رسانی از ویژگی های حکومت امام علی (ع) است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح هاب پستی منطقه شمال با گرامیداشت شهادت حضرت علی (ع) و شبهای قدر بر لزوم بهره گیری از فیوضات معنوی این ماه مبارک تاکید کرد. وی یکی از ویژگی‌های عصر جدید را سرعت بیان کرد و گفت: در هر زمینه‌ای […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه دوشنبه در مراسم افتتاح هاب پستی منطقه شمال با گرامیداشت شهادت حضرت علی (ع) و شبهای قدر بر لزوم بهره گیری از فیوضات معنوی این ماه مبارک تاکید کرد.
وی یکی از ویژگی‌های عصر جدید را سرعت بیان کرد و گفت: در هر زمینه‌ای اگر سرعت بیشتر و بهتری انجام گیرد سبب تسریع در خدمت رسانی می‌شود.
وی با اظهار اینکه سرعت در خدمت رسانی امری بسیار مهم است، افزود: مرسولت پستی باید سالم و مطمئن به دست مردم برسد.
امام جمعه ساری خدمت و سرعت در خدمت را از ویژگی‌های حکومت حضرت علی (ع) بیان کرد و گفت: سرعت در خیر مسئله بسیار مهم به شمار می‌رود و انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی از جمله پست، سرعت رسانی را در خدمت را سرلوحه کار قرار دهد.
آیت الله لائینی، سرعت را لازمه پست مدرن و نیاز جامعه عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد تا گام‌های ارزنده‌ای در این بخش برداشته شود.
امام جمعه ساری یادآور شد: راه اندازی جریان‌ها پستی، زمان رسیدن مرسوله‌ها را دو روز کاهش می‌دهد و باید برای به روز رسانی پست برنامه ریزی شود.