سرلشکر سلامی شهادت شهید ایرلو را تبریک و تسلیت گفت

به گزارش سردبیر پرس به نقل از سپاهنیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز، سردار عالیقدر عرصه دیپلماسی، مجاهد پارسا «حاج حسین ایرلو» سفیر شجاع و مخلص جمهوری اسلامی ایران در صنعا را تبریک و تسلیت گفت. متن پیام سرلشکر سلامی به این شرح […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از سپاهنیوز، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی شهادت جانباز سرافراز، سردار عالیقدر عرصه دیپلماسی، مجاهد پارسا «حاج حسین ایرلو» سفیر شجاع و مخلص جمهوری اسلامی ایران در صنعا را تبریک و تسلیت گفت.
متن پیام سرلشکر سلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«مِن المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا»
شهادت جانباز سرافراز، سردار عالیقدر عرصه دیپلماسی، مجاهد پارسا «حاج حسین ایرلو» سفیر شجاع و مخلص جمهوری اسلامی ایران در صنعا را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، ملت‌های شریف و قهرمان ایران و یمن و خانواده ارجمند وی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
مجاهدت‌های حماسی و مخلصانه او که تجلی تمام عیار مجاهد فی‌سبیل‌الله در عینیت جامعه اسلامی بود و در سال‌های اخیر پژواک مظلومیت مردم شجاع و مقاوم یمن محسوب می‌شد؛ ماندگار و و راه ایمان، جهاد و شهادت و طریق عزت امت اسلام و آزادی بشریت تحت سلطه را فراروی حق‌طلبان و آزادیخواهان جهان قرار داده است.
از خدای کریم و نعیم برای آن شهید والا مقام رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان، یادگاران و آحاد وابستگان و علاقه‌مندان وی به ویژه همرزمان او در دستگاه دیپلماسی کشور ثبات قدم و توفیق تداوم راه آن شهید عزیز را طلب می‌کنم.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی