سعی کردم برای تبلیغات انتخاباتی‌ام از کسی کمک نگیرم

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا صباغیان نماینده مهریر و بافق پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هدفی که بنده از حضور در عرصه انتخابات و ثبت نام دارم این است که تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور شکل بگیرد. وی ادامه داد: به هرحال اکثریت […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمدرضا صباغیان نماینده مهریر و بافق پس از ثبت‌نام در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: هدفی که بنده از حضور در عرصه انتخابات و ثبت نام دارم این است که تغییر رویکرد در مدیریت اجرایی کشور شکل بگیرد.
وی ادامه داد: به هرحال اکثریت دولت‌ها امروز در ایستگاهی متوقف شده‌اند که بقیه دولت‌ها متوقف شده بودند و بی‌عدالتی در جای خودش باقی مانده است، در حالی که هدف اصلی انقلاب اجرای عدالت بود.
صباغیان به برنامه خود اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوعی داریم که خاک می‌خورند، مدیران فراوانی داریم و داشتیم پس مشکل کجاست چرا این مسئله بدون حل باقی مانده است.
نماینده مردم بافق افزود : ضروری است که همه برنامه‌ها در بستر و قوانین و مقررات صورت بگیرد، متاسفانه اکنون به قانونین احترام گذاشته نمی‌شود یا اینکه ریل گذاری قوانین و مقررات ناقص اجرا می‌شود یا اجرا نمی‌شود .
این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل اصلی بی‌توجهی به قانون و مقررات، دور زدن قانون و پارتی بازی است. چه کسانی قانون را دور می‌زنند؟ خود مسئولان و افراد با نفوذ، بعد هم می‌گویند که چرا قوانین اجرا نمی‌شود.
وی افزود: بنابراین اقتصاد، فرهنگ، صنعت، واردات و صادرات ما لنگ می‌زند و دچار مشکل است، ما از نظر منابع کم نداریم نظام مستقل و خوبی داریم اما در این زمینه با مشکل مواجه می‌شویم.
صباغیان گفت: مردم ما امروز مسئول قانون‌مدار می‌خواهد، کشور کسی را می‌خواهد که با بی‌قانونی مبارزه کند.
داوطلب انتخابات ریاست جمهوری افزود برنامه دیگر من شفاف سازی است و مردم تشنه شفافیت بویژه در بُعد مالی هستند. بنده حقوق دریافتی خودم و هزینه انتخاباتی‌ام را اعلام کرده و سعی کرده‌ام از کسی کمک نگیرم. برای مبارزه با فساد درنگ نخواهم کرد .

منبع : مهر نیوز