سفر هیئتی از رژیم صهیونیستی به سودان

به گزارش سردبیر پرس، الجزیره از سفر هیئتی از رژیم صهیونیستی به سودان خبر داد. بر اساس این گزارش، الجزیره به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هیئتی اسرائیلی دقایقی قبل وارد خارطوم پایتخت سودان شده است. الجزیره به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیئت اسرائیلی قبل از رسیدن […]

به گزارش سردبیر پرس، الجزیره از سفر هیئتی از رژیم صهیونیستی به سودان خبر داد.

بر اساس این گزارش، الجزیره به نقل از تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که هیئتی اسرائیلی دقایقی قبل وارد خارطوم پایتخت سودان شده است.

الجزیره به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیئت اسرائیلی قبل از رسیدن به خارطوم در شرم الشیخ مصر بر زمین نشسته است.

گفتنی است که سودان پس از امارات و بحرین سومین کشور عربی بود که پس از روابط سیاسی، روابط اقتصادی و تجاری خود را با رژیم صهیونیستی از سر گرفت.سودان اکتبر (مهرماه ۹۹) با میانجی‌گری دولت پیشین آمریکا روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کرد.

کشور ۴۳ میلیون نفری سودان با وجود دسترسی به منابع غنی طبیعی و معدنی همواره از مشکلات اقتصادی رنج برده و توافق سازش با رژیم صهیونیستی نه تنها گشایش در حل بحران اقتصادی این کشور ایجاد نکرده بلکه اکنون با بحران شدید اقتصادی روبرو شده است.

منبع : مهر نیوز