سنتکام حمله به پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه را تأیید کرد

به گزارش سردبیر پرس به نقل از شبکه تلویزیونی یورو نیوز، فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز چهارشنبه در بیانیه ای شلیک ۲ موشک به پایگاه این اشغالگران در شرق سوریه را تأیید کرد. در بیانیه صادره از سوی فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه آمده است: صبح امروز ۲ راکت […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از شبکه تلویزیونی یورو نیوز، فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه (سنتکام) امروز چهارشنبه در بیانیه ای شلیک ۲ موشک به پایگاه این اشغالگران در شرق سوریه را تأیید کرد.
در بیانیه صادره از سوی فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه آمده است: صبح امروز ۲ راکت نیروهای ائتلاف (به اصطلاح مبارزه با داعش) مستقر در میدان گازی کونوکو در منطقه دیرالزور را مورد هدف قرار دادند.
این در حالیست که منابع خبری ساعاتی پیش از حمله شدید راکتی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در شرق سوریه خبر دادند.
خبرنگار اسپوتنیک گزارش داده بود که حمله ناشناس به پایگاه نیروهای آمریکایی در بزرگترین میدان گازی در دیرالزور سوریه باعث شده است که بر اثر آن این پایگاه طعمه حریق شود.
این حمله که صبح امروز رخ داد، شدیدترین حمله راکتی از نوع خود تاکنون بوده است.
منابع محلی به اسپوتنیک اعلام کردند که حداقل ۱۰ راکت به این پایگاه آمریکایی شلیک شده است.به محض حمله راکتی، صدای آژیر خطر و صدای آژیر آمبولانس در داخل این پایگاه شنیده شد.
همزمان بالگردهای آمریکایی و هواپیماهای شنایی و جنگی بر فراز پایگاه به پرواز درآمدند.
این منابع اعلام کردند که این حملات راکتی از سوی افراد ناشناس انجام شده است.
به دنبال این حمله، زبانه های آتش و ستونی از دود به هوا برخاسته است و نیروهای آمریکایی حلقه امنیتی شدیدی در اطراف پایگاه و راههای منطقه ایجاد کرده اند.
این منابع احتمال دادند که شماری از نیروهای امریکایی و افراد مسلح وابسته به آنها در این حمله مجروح شده باشند.

منبع : مهر نیوز