سن ازدواج در ایلام یک سال بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد سبحان حسنی ظهر روز سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر خواستار عملیاتی شدن برنامه تدوین شده در خصوص جوانان شد و گفت: این برنامه‌ها یک تکلیف برای همه دستگاه‌های اجرایی است و باید با جدیت دنبال شوند. معاون سیاسی و […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، محمد سبحان حسنی ظهر روز سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۷ تیر خواستار عملیاتی شدن برنامه تدوین شده در خصوص جوانان شد و گفت: این برنامه‌ها یک تکلیف برای همه دستگاه‌های اجرایی است و باید با جدیت دنبال شوند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام ادامه داد: بسیار مهم است که برنامه‌های حوزه جوانان از نظر کمی و کیفی به طور کامل اجرا شود.
وی با بیان اینکه سن ازدواج در استان یک سال بالاتر از میانگین کشوری است، گفت: این آمار رضایت بخش نیست که باید همه دستگاه‌ها در این راستا پای کار باشند.
حسنی در ادامه در بخش دیگری از صحبت‌های خود خواستار هماهنگی و همکاری دستگاه‌ها اجرایی استان برای تکمیل اوقات فراغت جوانان شد و گفت: اوقات فراغت دانش آموزان باید مدیریت شود.
وی افزود: در این راستا آموزش و پرورش فضای لازم برای تکمیل اوقات فراغت دانش آموزان و جوانان در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار دهد.
معاون استاندار ایلام در ادامه به بحث فرهنگ سازی در بحث نشاط و شادابی جامعه پرداخت و خواستار ارائه برنامه‌هایی در این زمینه شد و گفت: در تصمیم سازی در خصوص مسایل جوانان مشارکت همه دستگاه‌های ضروری است که بایست این مهم در دستور کار قرار گیرد.

منبع : مهر