سهمیه ملارد از مرکز نگهداری معتادین متجاهراین شهرستان افزایش یابد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جابر کریمی در حاشیه بازدید سردار اسکندر مؤمنی از مرکز نگهداری معتادین متجاهر ماده ۱۶ اخوان ملارد که ظهر دوشنبه انجام شد، طی سخنانی گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان ملارد برای این مرکز نگهداری معتادین متجاهر ماده ۱۶ اخوان هزینه شده است، اما به دلیل مدیریت استانی […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، جابر کریمی در حاشیه بازدید سردار اسکندر مؤمنی از مرکز نگهداری معتادین متجاهر ماده ۱۶ اخوان ملارد که ظهر دوشنبه انجام شد، طی سخنانی گفت: تاکنون ۱۴ میلیارد تومان از اعتبارات شهرستان ملارد برای این مرکز نگهداری معتادین متجاهر ماده ۱۶ اخوان هزینه شده است، اما به دلیل مدیریت استانی این مراکز بسیاری از مشکلات در این خصوص در منطقه قابل حل نیست.
وی ضمن تقاضا برای واگذاری مدیریت این مرکز به شهرستان ملارد گفت: تقاضا داریم، مدیریت نگهداری معتادین متجاهر ماده ۱۶ اخوان ملارد به شهرستان واگذار شود، تا بتوانیم مشکلات و آسیب‌های موجود در خصوص این مرکز را در داخل شهرستان حل کنیم.
سرپرست فرمانداری ملارد خواستار افزایش ظرفیت نگهداری معتادین در این مرکز شد و گفت: سهمیه ملارد از ظرفیت این مرکز بسیار پایین است، تقاضا داریم، ظرفیت ۳۰۰ الی ۴۰۰ نفری فاز پنج این مرکز به ملارد اختصاص یابد، که اگر این اتفاق بیفتد، هزینه‌های اجرای فاز پنج را بر عهده می‌گیریم.
کریمی گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از ظرفیت آبی روستاهای منطقه را به این مرکز اختصاص داده ایم و تقاضای به حقی است، که ظرفیت فاز پنج آن به ملارد اختصاص یابد.
وی خواستار کمک اعتباری شهرستان‌های اطراف برای توسعه مرکز نگهداری معتادین متجاهر شد و افزود: تقاضا داریم، هر شهرستان به اندازه بهره‌ای که از ظرفیت این مرکز می‌برد، به آن اعتبار تخصیص دهد.