سهم عمران نسیم شهر از بودجه فقط ۲۷ درصد بوده است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، هادی گورابی عصر دوشنبه در آئین معارفه یوسف نصیری شهردار نسیم شهر با انتقاد از وضعیت نگران کننده هزینه‌های جاری شهرداری نسیم شهر نسبت به نوع هزینه کرد اعتبارات مربوط به ارزش افزوده اظهار داشت: این بودجه فقط برای صرف در امور عمرانی تخصیص داده می‌شود. گورابی با اشاره به […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، هادی گورابی عصر دوشنبه در آئین معارفه یوسف نصیری شهردار نسیم شهر با انتقاد از وضعیت نگران کننده هزینه‌های جاری شهرداری نسیم شهر نسبت به نوع هزینه کرد اعتبارات مربوط به ارزش افزوده اظهار داشت: این بودجه فقط برای صرف در امور عمرانی تخصیص داده می‌شود.
گورابی با اشاره به رقم ۹۰ میلیارد تومانی تخصیص بودجه ارزش افزوده به شهرداری نسیم شهر در سال جاری، به آمار اندک فعالیت‌های عمرانی شهرداری تلنگری زد و گفت: نباید وضعیت به این شکل باشد.
مدیر کل امور شهری استانداری تهران در ادامه از وضعیت نگران کننده بودجه و هزینه‌های جاری و بی ثمر شهرداری نسیم شهر پرده برداشت و افزود: بنده بودجه شهرداری را بررسی کرده ام و کل بودجه شهرداری ۴۲۰ میلیارد تومان بوده که فقط ۱۸۰ میلیارد آن محقق شده است و با در نظر گرفتن ارزش افزوده، فقط ۲۷ درصد از کل این رقم به دست آمده صرف امور عمرانی شده که این یک اتفاق غیر قابل پذیرش است که باید شهردار جدید آن را اصلاح کند.
وی با اشاره به تورم نیروی انسانی در شهرداری نسیم شهر به تعداد ۷۰۰ نفری پرسنل اشاره کرد و بیان داشت: این تعداد پرسنل فقط ماهانه ۱۰ میلیارد تومان حقوق و دستمزد می‌گیرد که در سال با احتساب پاداش و دریافتی‌های دیگر مبلغ قابل توجهی می‌شود.
گورابی افزود: با توجه به این نکات فنی قطعاً چراغ‌های هشدار برای شورا و شهرداری نسیم شهر روشن شده و بعد از این مردم توقع خواهند داشت تا به جای هدر دادن پول ملت در جاهای نامعلوم، بخش بیشتری از آن صرف نیازهای شهر و توسعه شهری شود و حالا وقت آن رسیده که مردم بپرسند درآمدهای ناشی از این همه تخلف ساختمانی در جیب چه کسانی می‌رود.