سوت قطار تا دو ماه دیگر در کردستان به صدا در می آید

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در بازدید از پروژه راه آهن همدان – سنندج اظهار داشت: طبق گفته پیمانکار، قرار است ترمینال اصلی ایستگاه سنندج تا ۱۵ خرداد تکمیل و تحویل داده شود. وی با بیان اینکه این پروژه تأثیر بسیار مهمی در توسعه استان […]

به گزارش سردبیر پرس به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا روز دوشنبه در بازدید از پروژه راه آهن همدان – سنندج اظهار داشت: طبق گفته پیمانکار، قرار است ترمینال اصلی ایستگاه سنندج تا ۱۵ خرداد تکمیل و تحویل داده شود.
وی با بیان اینکه این پروژه تأثیر بسیار مهمی در توسعه استان خواهد داشت، اضافه کرد: تمام تلاش ما این است که راه‌آهن همدان – سنندج تا پایان این دولت و دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.
استاندار کردستان خواستار تلاش پیمانکاران برای سرعت بخشیدن در اجرای عملیات زیرسازی و ریل‌گذاری شد و گفت: به زودی در دیدار با دکتر نوبخت، اعتبار مورد نیاز برای پرداخت طلب پیمانکاران تأمین خواهد شد.
استاندار کردستان امروز همچنین از پروژه چهار بانده کردن گردنه صلوات آباد سنندج هم بازدید کرد.
مرادنیا در بازدید از این طرح اظهار داشت: بخشی از مشکلات سر راه ادامه این پروژه تا دو هفته دیگر برطرف می‌شود و بخشی دیگر هم احداث کنارگذرها است که به تدریج ایجاد و راه‌اندازی خواهد شد.
وی بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه مهم تاکید کرد و گفت: هفته آینده با حضور پیمانکاران و دستگاه‌های مرتبط برای رفع مشکلات پیش راه اجرای این طرح جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد تا در این رابطه تصمیم گیری شود.