سپاه برای کاهش دغدغه آب شرب روستاییان کردستان وارد میدان شده است

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار سید صادق حسینی جمعه شب در جریان بازدید از طرح آبرسانی «ریخلان» به «دزلی» اظهار کرد: معضل کم آبی و بی آبی در مناطق مختلف استان به ویژه در شهرستان‌های مریوان و سر وآباد جدی بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ظرفیت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی، به […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، سردار سید صادق حسینی جمعه شب در جریان بازدید از طرح آبرسانی «ریخلان» به «دزلی» اظهار کرد: معضل کم آبی و بی آبی در مناطق مختلف استان به ویژه در شهرستان‌های مریوان و سر وآباد جدی بوده و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ظرفیت بسیج سازندگی و محرومیت زدایی، به منظور مهار مشکلات مردم و کاستن از فشارهای ناشی از خشکسالی وارد میدان شده است.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم قدمی برای رفع دغدغه‌های مردم این مناطق برداریم و در سریع‌ترین زمان ممکن مبحث آب شرب سالم این مناطق رفع شود.
سردار حسینی خاطرنشان کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن زیرساخت‌های لازم برای انجام پروژه آبرسانی به مناطق روستایی سروآباد و مریوان فراهم می‌شود و در این راستا با توجه به تجهیزاتی که سپاه بیت المقدس کردستان در اختیار دارد بخشی از مشکلات آب آشامیدنی مردم برطرف خواهد شد.
وی عنوان داشت: در پروژه آبرسانی، اصل هدف ما بحث رضایت‌مندی مردم است و یکی از اولویت‌های اصلی در این پروژه خدمت رسانی به مردم است.
فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه این سفر در جمع مردم سروآباد حضور یافت و با اشاره به ترور ناجوانمردانه کشاورز اهل روستای «سرخه توت» این شهرستان که در حین باغداری و امرار معاش برای خانواده اش ناجوانمردانه به دست گروهک‌های ضد انقلاب ترور شد، افزود: انتقام خون به ناحق ریخته شده این کشاورز بی گناه را خواهیم گرفت و دشمن باید بداند که ریختن خون این بی گناهان، بی پاسخ نخواهد ماند.
سردار حسینی بیان داشت: امروز عناصر ضدانقلاب و پیاده نظام استکبار جهانی و جیره‌خواران، این امنیت و آرامش کنونی کردستان را برنمی‌تابند و اخیراً دست به چنین اقدامات و جنایتی کورکورانه ای می‌زنند تا در دل مردم مرزنشین استان دلهره ایجاد کنند.
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: قطعاً مردم استان کردستان از این اقدام تروریستی اعلام انزجار خواهند کرد و بر خود لازم می‌دانیم که با شدت و وحدت با این جیره خواران استکبار جهانی برخورد کنیم و به فضل الهی انتقام خون‌های به ناحق ریخته شده را از مزدوران خواهیم گرفت.

منبع : مهر نیوز