سپاه پاسداران در خط مقدم سازندگی و خدمات رسانی جهادی عمل کرده است

به گزارش سردبیر پرس، سردار محمد عبدالله‌پور در پیامی فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تأکید کرد: سپاه پاسداران در خط مقدم سازندگی و خدمات رسانی جهادی عمل کرده است. در متن پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب […]

به گزارش سردبیر پرس، سردار محمد عبدالله‌پور در پیامی فرا رسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و تأکید کرد: سپاه پاسداران در خط مقدم سازندگی و خدمات رسانی جهادی عمل کرده است.
در متن پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸، یادآور تدبیر حکیمانه بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم‌الشان (ره) و حماسه‌هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تأسیس تاکنون رقم زده است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این شجره طیبه همواره در خط مقدم عرصه سازندگی کشور و خدمات‌رسانی جهادی و عالمانه به ملت مقاوم و سرافراز ایران اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، جنگ سایبری و رسانه‌ای نظام سلطه و حضور در عرصه جهاد فرهنگی و علمی از یک‌سو و موفقیت‌های چشمگیر در گسترش، تعمیق و تحکیم فرهنگ انقلاب اسلامی در محیط استراتژیک منطقه‌ای و بین‌المللی نقش بسیار مهمی دارد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از نخستین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص و حفظ روحیه انقلابی توانست در طول ۴۳ سال گذشته قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه این سبزپوشان جان برکف در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی بر کسی پوشیده نیست.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی و با گرامیداشت یاد و خاطره هشت هزار شهید والامقام گیلان و ایثارگران سرافراز و تکریم خانواده‌های معظم و معزز آنان، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبزپوشان پرافتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌ویژه همکارانم در سپاه قدس گیلان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

منبع : خبرگزاری مهر