سیاست بدون تقوا انحراف جامعه را در پی دارد

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت السلام ولی نظر پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: به سفارش حضرت امیرالمومنین (ع) باید در پایبندی به تقوا در اداره کشور و سیاست مداومت داشت چرا که اداره کشور بدون تقوا و رعایت حق‌الناس نتیجه‌ای جز انحراف و انحطاط […]

به گزارش خبرنگار سردبیر پرس، حجت السلام ولی نظر پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: به سفارش حضرت امیرالمومنین (ع) باید در پایبندی به تقوا در اداره کشور و سیاست مداومت داشت چرا که اداره کشور بدون تقوا و رعایت حق‌الناس نتیجه‌ای جز انحراف و انحطاط جامعه و نابودی ارزش‌های انقلاب ندارد.
وی به اخلاق زیبا اشاره کرد و گفت: انسان باید اخلاق زیبا داشته باشد یکی از پیشرفت‌های جهان اسلام اخلاق زیبای حضرت پیامبر بود.
خطیب جمعه نمین بیان کرد: ما دو نوع دشمن داریم یک دشمن ظاهری ۲ دشمن بیرونی، اگر با این دشمنان مبارزه کنیم کشور رشد و پیشرفت خواهد کرد.
حجت‌الاسلام نظرپور یاد و خاطره شهدای اسلام و شهدای هسته‌ای را گرامی داشت و تصریح کرد: رئیس انرژی اتمی در ایران به سر می‌برد و تصمیم گیری بر عهده‌ی مسئولان کشور است اما حرف زدن و وارد مذاکره شدن با استکبار سخت است چرا که آن‌ها حیا ندارند و به هیچ قانونی پایبند نیستند.
وی بیان کرد: آمریکا و اسرائیل جوانان ما را ترور می‌کنند آنها به چه حقی ژاپن را بمباران کردند و کشور ایران را تحریم می‌کنند بر اساس کدام قانون این اقدامات را انجام می‌دهند.
امام جمعه نمین همچنین خاطرنشان کرد: دشمنان کشور ایران نقاط ضعف ایران بزرگنمایی می‌کنند اما مشکلات خودشان را مخفی نگه می‌دارند و عده‌ای از دشمنان داخلی هم به آنها بها می‌دهند.